Monteur in de slaapkamer...

Discussie in 'De lounge' gestart door Sukke, 29 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Mijn man is glasvezelmonteur, Haha wellicht zit hij straks in je slaapkamer ;)

Ze zullen boven niet heel lang bezig zijn. Het is kabels doortrekken ,maar het grootste gedeelte gebeurd in de meterkast ,grond en een pop kastje ( die staat ergens in de wijk)

2. Zijzei

Zijzei Actief lid

4 nov 2011
    455
    0
    0
    Niet alleen tussen de werklui zijn er vreemde gevallen, ook bij de mensen waar ze moeten werken! Mijn man moest voor zijn werk weleens wat thuis brengen, soms naar de zolder of badkamer (wasmachines ed), maar hij heeft al een aantal keer een "toevallig" openvallende ochtendjas gezien en een keer zelfs gewoon een naakte vrouw die ineens achter ze stond (was met een collega)... Ja, zielige figuurtjes die teveel romannetjes lezen blijkbaar!

3. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Iehhhh ranzig! :D

4. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Lolz ja dat waren ook mijn gedachten :D

5. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.259
    113
    Vrouw
    Wenen
    Iehh, kan me niet voorstellen wat er door het hoofd van zulke vrouwen gaat.. :$:)

6. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Haha dat heeft mn vriend ook weleens gehad of de vraag of hij mee het bed wil testen of dat ze in natura kunnen betalen :s

7. Ik wel hoor, alleen dan mag vriendlief de monteur/bezorger spelen :D Bij een vreemde zou ik zoiets ook niet bedenken :D

8. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Wuhahahahaahaha.... :p

9. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Ik zal alleen zorgen dat de slaapkamer een beetje netjes is.. Alle slipjes enzo opruimen :p. Verder zal ik gewoon in de kamer blijven of hij moet heel knap zijn ;)

10. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.259
    113
    Vrouw
    Wenen
    Haha ja, in DAT geval.. :p

11. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    #31 mamabeer, 29 nov 2012
    Laatst bewerkt: 29 nov 2012
    Ik zou dat ook niet echt fijn vinden niet om wat ie daar gaat doen maar meer omdat de slaapkamer toch een prive plek is waar je lief en leed deeld en als er dan alleen al een vreemde kerel in staat geeft dat al een raar gevoel. De slaapkamer is toch een plekje voor jezelf of voor je geliefde.

12. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Wat een vieze gedachten hebben jullie zo op de vroege ochtend! Foei! :D

13. glimworm

glimworm Niet meer actief

In mijn vorige huis stond de cv ketel ook in een kast in de slaapkamer.
    ik heb er eigenlijk nooit achter gezocht of de cvmonteur in spullen zou gaan snuffelen, ik ga ervan uit dat ie alleen met zijn werk bezig is. Ik kan er zelf erg slecht tegen als iemand op mijn vingers zit te kijken als ik geconcentreerd bezig ben, dus dat doe ik bij een ander ook niet

14. Sorry mevrouw.. Krijgen we nu straf? :(

Okay okay, ik hou op!

15. Ik denk dat ze dat wel gewend zijn ;)

16. 2011Mamma

2011Mamma Fanatiek lid

4 nov 2009
    4.805
    96
    48
    Fulltime Mama en adviseur
    't gezellige Brabant
    Haha voor de zekerheid het bed toch maar verschonen als hij weg is....;):p

17. Delta

Delta Niet meer actief

welnee! heel netjes en strak opmaken, dan zie je vanzelf wel of iemand er in heeft gelegen (ik wel namelijk haha)

18. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe

ha ha ha

19. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Whahahahaha LOL!!!
    Nou de volgende keer als er een monteur bij mij boven moet zijn denk ik dus gelijk hier aan.

Laats had ik het ook er moesten wat stopcontacten vervangen worden,ik laat ze gewoon hun gang gaan hoor zo kun je altijd wel wat bedenken.Zorg gewoon dat je waardevollen spullen niet in het zicht liggen.
    Maar in een kwartier kunnen ze trouwens net zo veel fratsen uithalen als in 2 uur hoor dus waarom wel een kwartier en niet langer.

20. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Dat kwartier was meer dat ik mezelf en zoon boven nog wel een kwartier kan bezig houden als hij maar een kwartier nodig zou hebben! Om nou 2 uur met zoon boven door te brengen os lastiger! Dus ik bedoelde dat niet als wel een kwartier alleen boven en geen 2 uur!

Deel Deze Pagina