Monteur weigert schoenen uit in woning

Discussion in 'De lounge' started by kimsenna, Aug 4, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Foxter

Foxter Niet meer actief

Als ik hem was had ik mijn schoenen ook niet uitgedaan, ik zou denken, zoek maar iemand die je wel zo gek krijgt :)

2. esme66

esme66 Niet meer actief

Hier ligt het eraan hoe oud ze zijn en hoe strak ze in hun vel zitten... Als het een jonge, brede, mooi gespierde man betreft heb ik toch liever dat ie z'n kleding aanhoudt.. ;) Maar anders ook het liefst naakt.. :p

3. Fireball

Fireball Actief lid

Jul 27, 2012
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahaha inclusief bouwvakkersbilspleet!

4. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,797
    19,017
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Nou, wij hadden laatst een loodgieter op bezoek die ik liever een zeer ruim vallende burka aan had getrokken, haha.

Als je weet dat iemand komt klussen en je maakt je zorgen over de vloer, dan zul je zelf moeten zorgen voor stucloper o.i.d. Je kunt werklui niet dwingen hun schoen uit te doen. Lief als ze het wel doen, maar het is echt niet onredelijk als ze weigeren.

Ik zou trouwens als 'gewone' visite ook snel klaar zijn als ik mijn schoenen uit zou moeten doen. Dan is het gelijk het laatste bezoek geweest.

5. kimsenna

kimsenna Actief lid

Feb 15, 2011
    153
    0
    0
    Zo wat een meningen krijg ik over me heen over getrut over een vloer;). Ik vroeg alleen of wij in ons recht stonden. Nu weet ik dus dat een monteur dat zal weigeren en dat hij dus in zijn recht staat.

Wij begrijpen best dat er wel een deukje of een krasje in de vloer kan komen, zeker met die kleine straks. Maar dan veroorzaakt wel mijn eigen kleine dit. Het is niet zo dat die vloer er al maanden ligt, hij ligt er amper 3 weken in, tevens kwam de man niets tillen of dergelijks, hij kwam gewoon een plint op maat maken en onder de keuken klikken.

En ja wij vragen aan al onze visite of zij hun schoenen uit willen doen, wij wonen dan ook boven in een drive- inn woning. Maar dit is puur persoonlijk, dit heeft niets met mijn vraag te maken.

Wel bedankt voor degene die gewoon de vraag beantwoorden zonder gelijk een duidelijke mening achter te laten.

6. knap

knap Niet meer actief

Maakt toch niet uit wat die moest maken.

Het gaat er om dat jullie zelf als je het zo terug leest behoorlijk lullig gedaan hebben. Nee je stond niet in je recht. Hij stond in zijn recht.

En getrut over een vloer je vraagt toch om meningen die heb je gekregen. ;)

Alleen paste dat niet in jou straatje.

Straks met die kleine krasje kan zal me alvast voorbereiden wat de meesten al zeggen kunnen Krassen worden. :)

7. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Snap niet waarom je niet gewoon vroeg of hij niks onder zijn schoenen had en even had verduidelijkt wat jullie in het verleden overkomen is..

8. Foxter

Foxter Niet meer actief

Toen onze Vloer er een half jaar in lag, houten vloer, besloot mijn dochter om een picasso te maken onder de eettafel met blauwe stift :D dat is nu anderhalf jaar geleden en je ziet het nog :)

9. Fireball

Fireball Actief lid

Jul 27, 2012
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    maar als ie nou in zijn poten zaagt dan?

10. Saja87

Saja87 Niet meer actief

'Dit dus.

TS het gaat niet alleen om de werkzaamheden die er gebeuren moeten.

Meneer kan bij jou ook in glas staan oid. Als hij dan op zijn sokken loopt terwijl veiligheidsschoenen verplicht zijn krijgt hij ook niks.

11. Anna009

Anna009 VIP lid

May 30, 2008
    9,879
    5,171
    113
    Home

dan heeft ze bloed op haar vloer....

12. zo79

zo79 Fanatiek lid

Nov 27, 2007
    3,925
    0
    36
    Nou, ik vind de reacties wel erg veroordelend. Veel dames hebben ook niet erg goed gelezen ;) In de openingspost heeft TS al vermeld dat ze geprobeerd hebben een oplossing te verzinnen (namelijk dekens op de vloer leggen). Tevens hebben ze geïnformeerd wie er verzekerd was mocht er toch iets gebeuren. Lijkt me zeker een goede vraag als het een ZZP'er betreft!

Dat de beste man vervolgens zonder wat te zeggen wegloopt vind ik echt asociaal en totaal niet professioneel.

Tuurlijk staat die man in zijn recht dat hij zijn schoenen niet uit wil doen, maar uit het verhaal van TS begrijp ik dat hij ook totaal geen moeite heeft gedaan om mee te denken / te reageren op de oplossing en vragen van TS.

Dus TS, ik vind het helemaal niet raar als je hiermee naar de betreffende keukenboer gaat. Tenslotte heb je nu betaald voor iets wat niet gedaan is ;)

13. hopelessinlove

hopelessinlove Fanatiek lid

Nov 17, 2011
    1,143
    0
    0
    Omdat je zomaar rare eisen gaat stellen die niet horen!

14. Sarah84

Sarah84 VIP lid

Jul 21, 2008
    6,665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Wat had die man moeten doen dan? Zelf naar de bouwmarkt om stucloper te halen?

15. zo79

zo79 Fanatiek lid

Nov 27, 2007
    3,925
    0
    36
    Nee, maar TS heeft toch voorgesteld om dekens neer te leggen?

Weglopen vind ik echt niet kunnen, lekkere professional ben je dan!

16. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

Jun 17, 2010
    2,382
    206
    63
    Male
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Ik werk ook dagelijks met werkschoenen aan en doe ze ook nergens uit. Er kan altijd iets op je tenen vallen.
    Een alternatief is er niet behalve laarzen met stalen neus, maar dat schiet in dit geval natuurlijk niet op. Een deken neerleggen waar hij zijn voeten op kan leggen is leuk en aardig maar helpt niks als er iets naar beneden valt op zijn voeten.
    Ik zou het dus ook altijd weigeren om ze uit te doen al kost het me mijn baan.

17. zo79

zo79 Fanatiek lid

Nov 27, 2007
    3,925
    0
    36
    En dan mag je zomaar weglopen? TS is nog altijd een klant van die man. Zomaar weglopen kan dan echt niet.

Het zou anders zijn als TS had gezegd: schoenen uit of je komt er niet in. Dat is niet aan de orde. Er werd een oplossing aangedragen (dekens), maar de man reageert niet en loopt zomaar weg, zonder iets te zeggen.

Ik kan er werkelijk waar niet bij dat jullie dat normaal vinden :$

18. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

Oct 18, 2011
    8,460
    361
    83
    tja profesional of niet ik zou ook weglopen als er iemand verzoekt of ik het risico wil gaan lopen om wat te breken en niet verzekerd te zijn..

Nee sorry vind het zulke bullshit. Maar goed hier hebebn we dan ook zeil en maakt het me niet uit of er een krasje vlekje grot kras op zit. Want tja dat heb je als er in een huis geleefd word.

19. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

Jun 17, 2010
    2,382
    206
    63
    Male
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Sorry maar dekens is geen oplossing. Er is simpelweg geen oplossing. Het is met werkschoenen of helemaal niet.

20. zo79

zo79 Fanatiek lid

Nov 27, 2007
    3,925
    0
    36
    De oplossing was dan toch ook: schoenen aanhouden maar de beste man zou op de dekens lopen (mét zijn schoenen dus) ;)

Share This Page