Ik vindt het idd toch wel weer spannend, terwijl ik me juist deze ronde zo goed voelde. Ik moet idd nog 2 dagen en ga eigenlijk wel proberen te wachten, want ik heb echt al veel getest voor niks. Aan de andere kant helpt soms een negatieve test ook wel, dan wordt ik ook weleens de dag erna ongesteld. Ik heb net trouwens bij die kaartjes gekeken, en ik kan niet echt kaartjes met elkaar vergelijken, ze zijn eigenlijk allemaal anders. Wel heeft bijna elk kaartje een innestelingsdip. En dat zie ik bij me mezelf nog niet echt terug.. Maar goed maar weer de temperatuur van morgen afwachten. Ga nu maar naar bed, lijkt me wel een strak plan
Nou, mijn temperatuur is alweer gedaald Ik krijg echt zo'n dalend lijntje; 37 - 36,8 - 36,7. Dus ik denk niet dat het wat wordt deze ronde. Maar deze ronde is het niet zo'n domper als anders.... Tenminste als ik morgen ongesteld wordt.. Dan weet ik in ieder geval dat er nog een beetje logica in mijn cyclus zit. 14 dagen na mijn ei. (maja, ik zit nog boven het lijntje)
Ik ben vannacht ongesteld geworden, ben vannacht gewoon wakker geworden van de buikpijn, heb ik normaal ook niet. Maar ik heb ook nog steeds last van een buikgriepje ofzo.. Mijn temperatuur was ook vanmorgen gelijk weer 36,4. Blijft toch wel apart omdat te zien hoor.. En ik vindt het ook wel fijn dat ik in ieder geval een gewone lf heb en een eisprong volgens mijn kaartje, ondanks die lange cyclus. Weten jullie ook hoe ik een overzicht kan krijgen van allebei de temperatuurkaarten? Want nou kun je die oude niet meer zien en de nieuwe wel.. Ja wel als je via hier gaat, maar als ik gewoon bij mijn eigen site ga invullen niet.
Balen van je ongi. wel fijn van je duidelijke cyclus. Sterkte met je buikgriep, hopelijk knap je snel op
Als je naar 'My Chart' gaat, zie je boven je grafiekje 'Overview' staan. Daar kan je je cycle kiezen. Hij staat automatisch op je huidige cyclus, maar daar kan je dus ook kiezen voor je vorige cyclus, als je die nog een keer wilt bekijken. (Volgens mij kun je ook ergens al je cycli onder elkaar zien, maar ik weet niet waar....)