Hoi, De vrouw die de crematie van Thijs* helemaal heeft begeleid is erg actief in stervensbegeleiding en rouwverwerking. Ze heeft, samen met anderen een site en monument opgezet voor dood geboren kindjes. Er is binnenkort een bloemlegging. Misschien vinden mensen van hier het prettig om erbij te zijn. Het adres http://www.monumentdoodgeborenkind.nl/ Liefs, Desiree
Hallo, ook in Ugchelen ( bij Apeldoorn ) is op de begraafplaats Heidehof een monumentje onthuld voor ongeboren kinderen, steeds meer begraafplaatsen gaan hier aan mee doen en daar ben ik wel blij om, gr. Nicole
Ik vind dat ook een erg mooi initiatief! Ik heb de as van Luna* thuis en ze heeft hier haar eigen plekje, maar het lijkt me ook fijn dat je soms ergens naartoe kan gaan! Hopelijk komt er in Nijmegen ook een dergelijk monument!
De as van Nikkie* hebben wij ook thuis staan zo is ze lekker dicht bij ons. Maar voor mensen die hier niet voor kiezen is het inderdaad fijn dat ze iets tastbaars hebben waar ze naar toe kunnen. ( Marjolein sta jij ook bij "lieve engeltjes" ) gr. Nicole
Ja Coni en Mar zijn allebei van GK, ikke ook trouwens. Mar, we hebben twee ' coni's op de lijst, Nicole mama van Beertje en Nicole mama van Nikki. Weet je nog? Wat een klein wereldje he?
ja ik heb een periode niet mee kunnen schrijven vanwege een nieuwe behandeling en ik trok het niet om dan steeds met tygo bezig te zijn bewust dan he ik wilde me even richten op de behandeling en toen moest ik weg omdat ik niet actief genoeg was.... maar nu ik weer een stop heb met ivf... wil ik eigenlijk wel weer terug... maar goed ik zal nog eens kijken ik vond het ook niet echt een prettige lijst....
Nou dan kom je toch gezellig bij ons op de lijst? Ik vind dat we een hele fijne lijst hebben... Weet niet of het mag, maar kan me voorstellen als je er weer behoefte aan hebt, dat je dan niet wilt naar een lijst die je niet fijn vond... Alhoewel de samenstelling ondertussen wellicht wel veranderd is!
He Caruli, dat verhaal heb je eerder verteld en ik snap er echt niets van. Bij GK wordt je echt niet weggestuurd als je niet meedoet. Sommige vrouwen vinden het fijner om alleen mee te lezen, als je af en toe even laat weten hoe het gaat dan is het goed. Ik vind het echt slecht dat ze je eruit hebben gezet hoor, dat voelt niet zoals LE zou moeten zijn of zoals ik ze ervaar.
Eerlijk gezegd sta ik er ook een beetje van te kijken! Maar volgens mij is het meelezen vooral in het begin? Dat mensen nog een drempel overmoeten om daadwerkelijk mee te gaan schrijven? Nou ja, ik vind "onze" lijst iig erg fijn en meelevend en ik heb er veel steun aan!
meelezen mag je idd de 1e maand na dat je je aangemeld hebt en daarna moet je meemailen ik zit al langer op le maar was de laatste tijd even minder aanwezig maar omdat de lijst slecht loopt willen ze meer activiteit en die gaf ik op dat moment even niet..... ik denk niet dat ik op jullie lijst mag.... dat is voor mensen met geen keuze.... de le van vroeger is er bijna niet meer... toen was het ongedwongen en als je dan even niks liet weten was het niet erg... maar goed ik zal eens een keer kijken wat ik nog wil ik moet me niet verplicht voelen om perse elke week over tygo te schrijven.. de ene keer heb ik er meer behoefte aan als de andere keer maar dat is toch normaal :
Ja maar wij hebben dan ook wel erg leuke mensen op de lijst Ik kan me zo voorstellen dat andere lijsten minder diep gaan of met andere dingen zitten?
Bij welke lijst zat je dan precies Caruli? Ik kan me voorstellen dat de deelnemers nu veranderd zijn van samenstelling. Ik snap heel goed dat het belangrijk is wie er meeschrijven. Met sommige heb je toch meer een klik dan met anderen en als je met de meeste geen klik zou hebben, dan lijkt het me dat je ook niet veel uit die lijst kan halen....
ik zat bij evg 3 ja iedereen was weg die ik kende behalve 1 meisje en die kwam ook niet in de groep... en die is nu naar evg 2 verhuisd