Ik heb vrij zielige, korte wimpers van mijzelf Nu zie ik online steeds advertenties over press on wimpers voorbij komen. Geen geknoei met wimperlijm en de belofte dat het tot een week kan blijven zitten. Heeft iemand hier ervaring met deze wimpers? Is het wat en zo ja, welk merk kan ik het beste proberen zonder gelijk een godsvermogen kwijt te zijn?
Ik vind nepwimpers echt allemaal ellende. Ik ben groot fan van wimper serum! Zie echt zo veel verschil en krijgt vaak complimenten over m’n wimpers. Zeker als ik ook goede mascara draag. Ik gebruik deze: https://nanolash.nl/wimper-serum Lijkt prijzig maar je doet er heel lang mee. Gebruik m ook voor m’n wenkbrauwen. Ik ben helaas van de “pluk ze dun dunner dunst” generatie en probeer al jaren het een beetje terug te krijgen. Ook daar merk ik verbetering.
Ik heb jaren terug al eens revitalash geprobeerd. Dat beviel toen wel, maar daar schijnt een of ander stofje in te zitten die niet zo heel goed is voor het oog. Misschien dat dat inmiddels achterhaald is. Zal me er nog eens in verdiepen. Dankjewel!
Ik gebruik de press on lashes van mayson. Ik heb alle soorten wimpers al gebruikt, lijm, extensions en alles valt er af, en werkt gewoon niet voor mij. Maar die press on dingen, man man ik wou dat ik het jaren eerder had geweten. Aanbrengen is even oefenen maar als je de slag te pakken hebt ben je in 5 minuten klaar. Bij mij blijven ze zeker 6 dagen zitten, bij mijn dochter zelfs 2 weken maar die heeft al dikke wimpers van zichzelf dus een stevigere basis. Ik doe er alles mee, douchen, zwemmen, sporten. Enige wat je niet moet doen is in je ogen wrijven. Ik heb nog een kortingscode van 10% mocht je willen bestellen mag je die hebben. Oh en als ze je niet bevallen mag je ze binnen 30 dagen terugsturen en krijg je je geld terug.