Wil ik net mijn zwangerschapskaart erbij pakken, kan ik hem niet vinden. Vraag ik vriendlief of hij de kaart heeft gezien, ja, die had ie van de week in de tijdschriften/krantenbak gelegd (zijn manier van opruimen, post tussen het oud papier maar goed) En wat ik heb gisteren gedaan? Juist, oud papier naar de container gebracht. Daar ligt mijn zwangerschapskaart nu dus ook ergens. En ik kijk altijd alles na wat in de krantenbak ligt, omdat ik weet dat hij altijd alles wat van papier is erin gooit. Deze keer dus niet grondig genoeg gekeken. Morgen maar even de vk bellen, die schrijft gelukkig altijd alles over op haar kaart.... Nou dit is toch wel echt te erg voor woorden... Ik kan hem wel schieten....
Dat kan ik geloven. Mijn man is precies hetzelfde ik moet ook altijd eerst het oud papier doorneuzen voor ik het aan straat zet want hij gooit indd ook belangrijke dingen ertussen. Ach ja mannen...............
Jeeeeeeee, da's niet erg snugger, nee.....nog een geluk dat jouw VK alles overschrijft. De mijne deed dat geloof ik niet.
jeetje, daar wordt je toch wel even simpel van he Mijn vk schreef ook altijd alles op eigen kaart, maar volgens mij is dat ook normaal, want ze hebben daar een soort archief van je. Misschien kunnen ze wel even een kopie maken van je gegevens zodat je alles weer op je kaart kunt zetten, is toch leuk voor later!
Tjee, wat zal jij balen zeg. Je vk zal best jouw gegevens nog wel hebben. Ik heb niet eens een zwangerschapskaart, mijn vk zet alles in haar computer.
Ooohhhh mannen ook he haha! Mn man lette gelukkig goed op de kaart! Hij bergde m netjes weer op als ie m ff in zn handen had gehad in t laadje van de kast waar ie altijd lag!
Ik had een mapje van de VK met daarin oa die kaart, de vk schreef dingen op mijn kaart en noteerde in de pc, om de zoveel tijd printte ze de kaart opnieuw uit, aangezien het na paar keer wel een kleiderboel was, ivm de kleine regeltjes..
wat is een zwangerschapskaart? ik heb der nog nooit eentje gehad. heb alleen een afsprakenkaart, maar das waarschijnlijk iets anders...
een kaart waar je gegevens opstaan en waar steeds de bijzonderheden van je controle opstaan en ook je bloeddruk enz en de grootte van je buik etc als je bv aangeeft ben erg veel moe, noteren ze bv ook op de kaart
en krijg je de kaart mee naar huis? mijn verloskundige(n) doen alles met computer.. misschien dat ik daarom niks heb
hihi mannen! Ik heb trouwen sgeen idee of mijn verloskundige het ook in de pc zet, maar ik mag aannemen dat dat altijd standaard gebeurt? Zit namelijka ltijd te tikken in dat ding!
Oh dat herken ik.....en daarom heb ik een prikord. Daar hang ik alles op: afsprakenkaart, werkrooster, afhaallijsten van de pizzaria enz... We hebben hier als regel dat hij er absoluut vanaf moet blijven.
Dames, goed nieuws. De kaart is terecht! Vanmorgen wil ik de telefoonlader pakken in een la, en wat ligt erin? Juist, de zwangerschapskaart. Onder het mom van opgeruimd staat netjes, heeft mijn vriend de kaart (met de andere post die ik kwijt was) in de la gelegd, onder de bestellijsten van de chinees.... En ik de hele nacht liggen balen, ik dacht echt dat ik de kaart had weggegooid met het oud papier. En hij zei gisteren ook nog zo mooi, dat hij de kaart op de stapel oud papier had gelegd... Volgens mij heb ik niet alleen last van zwangerschapsdementie, maar hij ook..