Hotmail vraagje.

Discussion in 'De lounge' started by 2mam2, Oct 2, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 2mam2

2mam2 Fanatiek lid

Feb 16, 2015
    1,088
    0
    0
    Ik erger me groen en geel aan dat nieuwe hotmail programma! Outlook.live.com.
    Normaal stond er altijd een optie om op de mobiele versie te gaan of op de Computer versie, ik koos dan de computer versie omdat die meer op het oude leek en duidelijker/meer opties had.
    Nu heb ik dus sowieso geen laptop meer omdat die kapot is, dus alles via de telefoon.. Maar nu zie ik die hele optie niet eens meer staan.. En er stond ook altijd onderaan verwijderde items een optie om verwijderde berichten terug te halen, die staat er ook niet meer?! Ook kan ik de instellingen om prive gegevens te wijzigen niet terug vinden.

Iemand hier meer verstand van? En is er geen mogelijkheid om gewoon de oude hotmail uitvoering terug te krijgen?!

(Ik gebruik overigens voor mijn prive email gewoon die app, maar ik heb toch regelmatig de inlog site nodig voor andere mail adressen).

2. iMoeder

iMoeder VIP lid

Oct 30, 2015
    5,943
    6,290
    113
    Ik erger me ook groen en geel. Maar dan omdat ie om een telefoon nummer blijft bedelen als 'extra beveiligingsoptie'. En ik zonder tel nr m'n inbox niet meer in kan op een pc.

Ik heb heel veel geprobeerd en het nu opgegeven. Ga een Yahoo mail aanmaken.

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Je kan toch de mail app van je telefoon gebruiken? Daar kan je meerdere accounts in zetten.

Share This Page