we hebben donderdag een bestelling gekregen van de H&M. Schoenen voor mijn man. Nu is de rits kapot gegaan. We hebben er al voor betaald en heb de bonnen enzo al weggegooid. Kan ik nu naar de H&M gaan vragen of we nieuwe schoenen kunnen krijgen Mijn man heeft ze nog maar 2 dagen gedragen en de rits is al kapot... alvast bedankt
Ja natuurlijk, ze hebben daar ook gewoon je bestelgeschiedenis trouwens en je hebt toch een email met de bevestiging.. Schoenen moeten wel langer kunnen meegaan dan 2 dagen!!
dan gaan wij straks langs de h&m... vind het zonde om het zo te laten.. bedankt voor je snelle reactie
Maar om eerlijk te zijn denk ik dat je contact moet opnemen met de klantenservice, omdat je de schoenen toch via H&M op internet hebt besteld..
Je moet even de klantenservice bellen. Een klacht van internet kunnen we in de winkel niet vergoeden, maar de klantenservice wel. Gewoon even bellen, komt vast goed.
ik moet de bestelling van internet uitprinten en opsturen met de klacht en dan krijg ik het geld terug... in de winkel kunnen ze niets doen... maar bedankt voor jullie reactie