Moodswings, om gek van te worden..en chagerijnig

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mamalyn, 26 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamalyn

Mamalyn Actief lid

15 okt 2008
    497
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik heb sinds gisteren opeens enorme moodswings, stond vrij vrolijk op maar dat veranderd dan al snel in allemaal beren op de weg zien, chagerijnig, huilen om niks(al denk ik om van alles).
    Vooral manlief en winkelmeisjes moeten eraan geloven, ik schaam me achteraf verschrikkelijk.
    Kan echt mensen afsnouwen, ik herken mezelf haast niet meer want wordt " normaal" altijd als lief bestempeld...maar nu :rolleyes: :oops:
    Hebben meer mensen dit?
    Ik herken mezelf bijna niet meer :cry:
    PS:het is zeker geen depressie of zo, voel me gewoon raar.

2. Jantie

Jantie Actief lid

15 okt 2008
    112
    0
    0
    Dat heb ik vandaag ook al de hele dag, ik word gewoon moe van mezelf.
    Zou het liefst in mijn bed kruipen met de dekens over me heen en wachten tot het morgen is en hopen dat het dan over is.

3. Mamalyn

Mamalyn Actief lid

15 okt 2008
    497
    0
    0
    Pff, ja ik ook!
    En ik heb nog een late dienst ook en er komt een leerling die ik moet inwerken...als ik ergens geen zin in heb dan is het gezellig doen en alles uitleggen. :(

4. Jantie

Jantie Actief lid

15 okt 2008
    112
    0
    0
    Ik ben gelukkig thuis aan de administratie van de zaak aan het werk. Lekker in mijn uppie. Straks komt mijn zoontje weer thuis, hoop dat hij lekker gaat buitenspelen :D

5. Lisabeth

Lisabeth Bekend lid

15 jul 2008
    564
    0
    0
    ja, ik herken het. Hormonen :evil:
    Gelukkig werd het bij mij na verloop van tijd minder, ik ben nog steeds wel wat prikkelbaarder dan anders maar niet meer zo erg.
    Ik heb er nog steeds dagen tussen zitten dat ik om alles wel kan huilen en dat alles zo zwaar weegt maar dat gaat altijd met een dag of twee weer over, echt hormonen dus! Probeer maar wat met jezelf te lachen en til er niet te zwaar aan, het gaat ook weer over.

6. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Mn man is even drie weekjes weg, het ene moment ben ik harstikke positief erover het andere moment kan ik huilen alsof ik hem nooit meer zal zien.

Kan idd ook wat feller reageren af en toe..

Tjah....wat doen we eraan...blame it one the hormones : P (en achteraf excuses aanbieden is ook wel zo aardig)

7. mwjalloh

mwjalloh Actief lid

2 jul 2008
    402
    0
    0
    Ik heb het mn hele zwangerschap al. Ben snel geirriteerd, als mensen bezorgd zijn denk ik rot toch op man. En nu helemaal; en komtie al? (normale vraag toch) dan denk ik; leave me alone zeikerds hahahaha, tsja zullen de hormonen wel zijn?

8. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Hihi, dit heb ik ook heel erg gehad in het begin. Het gaat nu wel beter, maar in het begin... oei oei oei... :D

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ja ik herken dit ook zeker. Kan soms uit mijn slof schieten om niks. Ook heb ik soms dat ik dingen hoor op tv ofzo en denk waar maken mensen zich nou druk om? Maar denk dat dit er ook bij hoort.
    Ook huilen doe ik erg veel. Om programma's waar ik normaal om moet lachen

hahaha het is wennen maar hoort er allemaal bij.

10. Aslanck

Aslanck Actief lid

2 jul 2008
    321
    0
    0
    Amsterdam
    Precies hetzelfde hier hoor.. Tenminste de eerste drie maanden waren erg ik kon echt heel erg chagrijnig zijn en dat is nu wel verminderd. Ben wel heel erg prikkelbaar. Heb laatst een collega verkeerd verstaan en ging hellemaal tekeer.. En heel erg emotioneel maar niet meer zo chagrijnig als de eerste maanden

11. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Welkom in de wereld van de zwangere vrouw :p :)

Ik heb het ook al vanaf het begin, en het wordt niet minder. Eerder erger, omdat iedereen zich steeds meer gaat 'bemoeien' met je zwangerschap en de kleine, naarmate je langer zwanger bent.
    Ik ben echt allergisch voor die goedbedoelde adviezen, die zogenaamde grapjes, en dat gekoekeloer naar mijn buik.
    Ik weet dat het allemaal goedbedoeld is, maar soms denk ik: laat me GVD nou eens met rust! :evil:
    Nu ben ik van mezelf al een opvliegend typje, dus het is nu dubbelop, zeg maar.

En huilen, overal om huilen! Ik hoorde gisteren dat nieuwe nummer van Marco Borsato (Dochters) bij de visboer, en stond daar gewoon mijn tranen weg te slikken, in de hoop dat niemand het zou zien. Zucht... :rolleyes:

Maar goed, alles gaat voorbij, en dit ook ;)

12. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    hier nog 1 hahaha had het al voor ik wist dat ik zwanger was had last van jaloersie niet normaal en normaal heb ik daar echt geen last van :oops: 3dagen later een positieve test en mijn lange tenen worden er echt niet minder op :) en dan zijn mijn hormonen nog dubbel ook het is namelijk een 2ling ;)

13. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Jaja, dat zijn ze: de hormonsters! (las ik hier ooit vorig jaar)
    Met m'n eerste kids had ik er helemaal geen last van, en ik vond het altijd wat overdreven, vrouwen die last hadden van hormonen.
    Maar ik zal het nooooit meer zeggen, want met onze derde heb ik er zo'n last van gehad. En eigenlijk is het nog maar net over... :oops:

14. mamasuusje

mamasuusje Bekend lid

24 sep 2008
    586
    0
    0
    ja vreselijk die hormonen! ik heb er ook zo'n last van.. mijn mannetje is nu nog voor 4weken weg.. en als ie me maar niet een beetje optijd beld word ik helemaal gek :oops: ik heb ook zo'n last van woede uitbarstingen ineens.. en inderdaad overal om huilen :rolleyes:
    Mikki77; ook ik moest huilen van het nr dochters van marco borsato!

15. Mamalyn

Mamalyn Actief lid

15 okt 2008
    497
    0
    0
    Hormonsters, das idd het goede woord haha.
    Ik heb er bij mijn zoontje in het begin ook zo'n last van gehad, na de eerste 4 maanden werd het godzijdank minder want echt gezellig was het niet in huis haha.
    Toch "fijn"te lezen dat ik niet de enige ben;)
    Sinds gisteravond zijn de scherpe kantjes eraf, ben benieuwd hoe lang het duurt voor de volgende bui zich aandient...

Deel Deze Pagina