Hoi hoi , ik was even rond aan het kijken naar dagcremes en nu ben ik benieuwd of jullie een dagcreme gebruiken zo ja welk dagcreme ??en wanneer had je voor het eerst een dagcreme aangeschaft ( welk leeftijd) ?
Vichy aqualia antiox. Gebruik dagcreme vanaf mijn 17e, maar dat was toen nog die blauwe pot van nivea (is nu mijn nachtcreme)
Ja, na het douchen: Normaderm van Vichy. Bevalt hartstikke goed! Ik gebruik de crème nu een jaar of 5
ja, iedere dag. Zal wel moeten ook, anders trekt mijn velletje van mijn gezicht af en ik gebruik het als sinds ik me kan herinneren. Al velen gebruikt, goedkope (nivea, kruidvat) en dure (Lancome, Elizabeth Arden), en momenteel gebruik ik een van de dagcremes van Lush. bevalt prima en ruikt heerlijk ...
Sinds 16 jr Ik gebruik nu dagcreme van Clinique, zorgt voor een goede basis voor mijn makeup en hydrateerd goed. Enige minpunt: hij is beetje prijzig
Ik heb er zo veel geprobeerd! de een is te duur, de ander te vet, de ander te droog! Ik heb nu 2 dagcremes, 1 van yes to tomatoes (van de yes to carrots lijn) en 1 komt uit azie ergens, is een lotion en daarna een creme, die neemt een bevriende stuwardess voor me mee zodra ze daar in de buurt komt.
ik ben nu 30 en gebruik al heel lang een dagcreme (dit is namelijk niet leeftijsgebonden maar altijd goed voor je) ik kan alleen heel slecht ertegen, ik had vaak hele dure en nu heb ik die van de aldi (die als beste werd getest zelfs beter uit de bus kwam dan duurdere) en die werkt perfect!! dagcreme overdag en nachtcreme snachts en twee keer per dag dus goed reinigen!
Ja. Ik gebruik zowel een dagcreme als een nachtcreme. Al sinds mijn 16e ongeveer. Meestal gewoon DA Eigen Merk of Kruidvat Eigen Merk. Bevalt mij prima!
Sinds 16 ongeveer gebruik ik dagcreme ik heb verschillende geprobeerd, maar vind diegene die ik nu gebruik het beste en zal erbij blijven Ik gebruik vanaf 2011 Olive dagcreme, deze creme is op basis van olijfolie. Nachtcreme gebruik ik niet. Ik heb hem gekocht in een natuurwinkel voor ongeveer 10 euro
Ik gebruik vanaf mijn kindertijd al Zwitsal. Nog steeds de enige creme waar ik geen rare bijwerkingen van heb! Heerlijk!
Ik gebruik vanaf mn 15de een dagcreme. Momenteel eentje van dermalogica. Gebruik altijd het merk waarmee ik werk.