Had overal last van nu van bijna niks meer....

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Bellaaa, 11 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bellaaa

    Bellaaa Lid

    27 jun 2007
    11
    0
    0
    Nou ik had dus vorige week ongeveer hele tijd last van me buik borrelig of hoe je het ook wilt noemen :D dat heb ik nog nooit eerder gehad en het ging de hele dag ook door, ook had k last van boertjes laten heel de tijd erg vervelend normaal ook nooit last van. Ook had k pijn in de onderrug en vervelende pijn in de buik en verschrikkelijk moe. Nu is dat borrelen bijna weg komt soms nog terug paar x per dag alleen dan heel fftjes en pijn in de onderrug had ik alleen gister ff last van. Boertjes laten heb k nog wel alleen een beetje minder en ik ben nog steeds bijna heel de dag misselijk tot bijna overgeven toe en het moe zijn is nog sterk aanwezig :( Oja ook heb ik last van warmte momenten dan heb ik het opeens bloedheet zo uit het niets :( Kan het zijn dat de kwaaltjes weer verdwijnen voor je nod? ik moet donderdag ongesteld worden maar wacht tot zaterdag met testen want ben bang voor de teleurstelling iedere keer weer :(
    ik hoop dat iemand mij kan helpen :D

    Thnx Liefs Bellaaa
     
  2. petty

    petty Actief lid

    10 jul 2007
    451
    0
    0
    meid, ik heb hetzelfde allerlei rare kwaaltjes...heb maandag negatief getest..ga vanmiddag langs de huisarts..heb heel veel steekjes ook laag in mijn onderbuik.

    ik hoop voor je dat je zwanger bent! duimen!
    kijk het nog even aan en doe dan gewoon een testje...

    liefs!
     
  3. Bellaaa

    Bellaaa Lid

    27 jun 2007
    11
    0
    0

    Wat kut dat je een nega test heb gehad vooral omdat je ook overal last van had, maar alles kan nog!
    ja ik heb ook last in de onderbuik ja moeilijk uit te leggen ook steekjes en eerst had k ook alsofg er iets op je buik ligt maar niet niet meer ik heb wel het gevoel alsof de onderbuik een heeel klein beetje is opgezet, maarja het enige wat k kan doen is afwachten :(
    Succes bij de huisarts!

    Liefs Bellaaa
     
  4. petty

    petty Actief lid

    10 jul 2007
    451
    0
    0
    ja best wel, moet je eerlijk bekennen dat ik er nog meer mee zit dat mijn menstruatie nog niet doorzet, dan dat ik niet zwanger ben al wil ik dat natuurlijk heeeel graag, maar omdat dit pas de 2e ronde was is het niet zo dat ik wéér een domper heb snapje?

    kijk ik baal gewoon als ik dus onregelmatig zou zijn...das gewoon k*t, dan kun je moeilijk je ovulatie meten, en niet weten of je nou overtijd bent of niet...

    nou we blijven duimen, hou me op de hoogte als je meer weet ok? spannden!

    liefs petty
     

Deel Deze Pagina