We gaan verhuizen en ik ben onze kasten aan het uitmesten. Kwam 23 nieuwe kookboekjes van Anne Wilson tegen. Wie kan ik hier blij mee maken? - Koken met kruiden - Vetarm koken - Klassieke aardappelschotels - Klassieke stoofschotels - Klassieke soepen - Ijs & desserts - Pannenkoeken, omeletten & beignets - Koekjes - Chocolade - Koken met mie - Verrassende groentegerechten - Pizza's & tosti's - Pasta gerechten - Rijst gerechten - Tex-mex - Meze Mediterrane gerechtjes - Marokkaans koken - Thais koken - Snelle Aziatische gerechten - Chinees koken - Grieks koken - Spaans koken - Frans koken Ze hebben nieuw 1,49 per stuk gekost (en zijn daarna in de kast beland...) Voor alles samen vraag ik 10,- + porto. Los 50ct per stuk + porto Ze wegen 100gr per stuk. Posttarieven: 50-100 g. EUR 1,32 100-250 g. EUR 1,76 250-500 g. EUR 2,20 500 gr.-3 kg. EUR 2,64 --- Hier ligt ook nog: - Kookboek voor Klunzen - nieuw. (prijs: 5,- incl. porto) Verder ook nog een paar boekjes tegen alleen portokosten: - Thee wijsheden (1,32 porto) - Becel kookboek (2,64 porto) - Croma kookboek (2,64 porto) Afhalen mag natuurlijk ook! Omgeving Heerenveen-Drachten