Ik vind badkleding altijd een ramp. Ik voel me niet meer prettig in bikini, omdat ik na drie zwangerschappen toch een buikje ben blijven houden. Ik zoek dus een mooi badpak. Mijn man vindt dat verschrikkelijk, dus het moet wel een beetje een 'hippe' zijn. Ik weet dat smaak heel persoonlijk is, maar zijn er bepaalde merken/modellen die echt netjes het buikje camoufleren?
Ik heb deze waar ik echt heel blij mee ben: https://www.nextdirect.com/nl/en/style/su228092/e51617 Ondanks dat hij laag uitgesneden is, blijft hij wel netjes zitten en zonder inkijk, ook niet tijdens het zwemmen (ik heb zelf geen grote borsten, dus hoe hij dan valt durf ik niet te zeggen). Ook via Zalando trouwens te bestellen, maar die kreeg ik niet goed gelinkt. Als je op google zoekt op 'Next tan spot lunge' krijg je verschillende sites die hem verkopen.
Hij vindt het onzin dat ik geen bikini meer aan doe. Maar ik zie mezelf al achter de kinderen aan rennen terwijl voor mijn gevoel alles flubbert
Ik heb er 1 van het merk Lascana. Het 1e badpak wat echt lekker zit en gewoon netjes op z’n plek blijft.
Die vind ik dus op de plaatjes altijd echt heel leuk. Zie me er ook wel echt mee rondlopen op het strand. Maar hoe blijft dat mooi als je uit het water komt? Of tijdens het zwemmen. Dan lijkt het mij vooral een onhandig stuk klef stof wat gaat drijven of plakken?
Ik heb ook jaren in Tankini's gelopen net zo veel bedekt als met een badpak maar wel het gemak van een bikini als je naar het toilet moet
Ik vind het wel meevallen. Ik ben geen fanatieke zwemmer, ik ga sowieso niet als een speer door het water ofzo Als je uit het water komt moet je soms even wapperen als het plakt.
Ik heb een corrigerend badpak van Marlies Dekkers en een van Pain de sucre. Die van Marlies is echt goed corrigerend en de andere matig maar doordat hij zwart is valt mijn buikje amper op. Ik zou dus een volgende keer weer voor een zwart badpak kijken.. Livera, Bijenkorf en Hunkemöller hebben vaak mooie badpakken.
Ik vind de zwarte corrigerende van de HEMA mooi om te zien . Ik heb hem niet want draag zelf een bikini