Waar compleet thema kopen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Vlerkje, 29 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlerkje

Vlerkje Actief lid

14 jun 2008
    419
    0
    0
    Receptioniste/Studente
    Hallo allemaal,

Gisteren de babykamer besteld, en deze word eind augustus geleverd. Nu zijn we ons ook druk aan het orienteren wat we precies qua kleuren en thema willen... Maar wat me opvalt, is dat er haast nergens complete thema's te koop zijn.

We zijn op zoek naar een figuurtje dat terug komt op het badje, de lakensets, de hoofdbeschermer, het aankleedkussen, eventueel op slabbertjes, boxkleed, verzorgkleed, badcapes, klamboe enzovoorts.

Wie weet waar ik deze bij voorkeur online kan bestellen? Ik weet dat Anel complete series heeft, maar vaak worden deze weer niet compleet geleverd in babyspeciaalzaken en Anel heeft zelf ook geen webwinkeltje.

Houden jullie zelf ook een bepaald thema aan, zoja welke?

Tips en ideeen zijn echt welkom!

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.162
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ja ik heb alles van schaapjes. Heel veel over te krijgen. De muurstickers gebruiken we ook om een schaapje op het ledikantje te plakken en een schaapje op de commode. www.bedbad.nl en dan links sweetdreams zie je alles van schaapjes....

3. Vlerkje

Vlerkje Actief lid

14 jun 2008
    419
    0
    0
    Receptioniste/Studente
    Ook erg leuk, ik heb zelf ook al aan een schaapjesthema zitten denken, maar mijn vriend vond dit niet zo geslaagd. We willen graag een romantisch/klassiek kamertje, en om daar een passend (compleet) thema'tje bij te vinden valt best heel erg tegen.

Zelf vind ik de berenserie van Anel heel erg leuk, maar ik heb geen idee waar ik deze online kan bestellen.

4. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
  5. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    sleeping beer van anel is erg leukmaar waar die online tekrijgen is weet ik niet

6. Vlerkje

Vlerkje Actief lid

14 jun 2008
    419
    0
    0
    Receptioniste/Studente
  7. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Wij hebben een eigen thema gemaakt:
    Finding Nemo.

De muur hebben voor een gedeelte blauw gemaakt (zee) en daarop hebben we muurstickers (bij de praxis/gamma/babypark) geplakt van finding nemo.

Ook op het badje/luieremmer/waskom en ledikantje hebben we deze stickers geplakt om het terug te laten komen.

Een vriendin van me heeft een mooi schilderij geborduurd met finding nemo daarop met de kleine haar naam en geboorte datum (was een kraamcadeau :-D).

Zelf ga ik een lakentje borduren met daarop finding nemo en als ik de smaak te pakken heb misschien ook wel op een waskussen hoes en omslag doek.

Verder hebben allerlei dingetjes met visjes gekocht om het kamertje op te vullen. Oa bij de Ikea twee vissen voor op de grond (kleine vloerkleden) etc.

Op die manier hebben wij er zelf voor gezorgd dat alles in het thema past.

8. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    je hebt ook een heel thema van woezel en pip.

www.woezelenpip.nl

daar heb je echt alles van! erg leuk

9. Vlerkje

Vlerkje Actief lid

14 jun 2008
    419
    0
    0
    Receptioniste/Studente
    Ik ben zelf inmiddels verliefd geworden op de series van Noukie's, www.noukies.com Nu nog even wachten welk geslacht ons kindje heeft, en dan kan het inrichten van de babykamer beginnen! :D

10. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Funnies

11. jacolien

jacolien Actief lid

20 jan 2008
    389
    0
    0
    urk
    ik heb alles van bebe-jou gewoon bij baby-dump geweest en gekocht wat er van was in de winkel en heb daar gewoon alles besteld,het enige wat niet geleverd kon worden was de stoelverkleiner ervan!heb alles van coco rups!
    maar heb echt alles volgens mij
    bad+standaard
    luieremmer
    opstapje :oops: (nu al)
    wc verkleiner :oops: (nu al)
    po :oops:
    combiepot
    waskom
    mandjes voor de spulletjes
    muziekdoos
    schaartje
    badtermermometer
    kamerthermometer
    zeekbakje
    waskussen+hoes
    badjas
    slaapzak
    sluier
    lakensetje
    dekbedovertrek
    boxkleed
    nou tis zo gek niet om op te noemen volgens mij is dit alles wel!
    heel veel in iedergeval

12. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Had ik ookal voor mijn bevalling :p.

13. jacolien

jacolien Actief lid

20 jan 2008
    389
    0
    0
    urk
    nou een paar zwangere vrienden zaten me aan te kijken,en zijden pff dat doe ik dan wel ikke :oops: (wou gewoon alles hebben van dat merk:) )

14. cynt1985

cynt1985 Bekend lid

8 jul 2008
    719
    0
    0
    hallo wij hebben ook de sleeping beer wij hebben hem groot op de muur laten schilderen en ik heb hem op de deken en lamp en sluier voor boven het bed en boxkleed nu heb ik iemand gevonden die hem op alles wil maken heb er nu dus ook de slabbertjes van en de badjas is echt heel erg leuk.

15. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Wij hebben delftsblauw/matroesjka's thema. Ik ben Nederlandse, manlief Rus, dus dat komt goed uit.

Deel Deze Pagina