Ik vind Nivan heel goed kunnen! echt niet geknutseld ofzo. Persoonlijk vind ik Novan mooier, maar dat is een smaakkwestie. Kaylin is niet een naam die ik mooi vind. Gewoon Lynn wel heel leuk! Emily vind ik ook wel leuk.
Ik dacht eigenlijk bij Nivan aan een meisjesnaam. Vind hem dus erg vrouwelijk. Dexter doet mij denken aan die tekenfilm van vroeger op cartoon network (zo'n lab-jongetje) hihi. Kaylin vind ik mwah. Vind Caitlyn dan mooier. Maar is natuurlijk allemaal erg persoonlijk
Ik vind nivan wel oké. Hou niet van bijzondere en aparte namen en het is dus niet mijn smaak. Ik vind het in ieder geval niet geknutseld en en klinkt best lekker
Nivan vind ik een prima naam. Dexter, Floyd en Vigo vind ik veeeeel minder leuk. Tweede naam zou inderdaad Thomas doen, vind ik een leukere naam en vind het mooier klinken. Van de meisjesnamen vind ik Emily het leukst en meest 'neutraal' en dan Flora als tweede naam (ik vind een tweede naam die korter is in aantal lettergrepen dan de eerste meestal minder mooi staan).
Allemaal niet echt mijn smaak, maar van het rijtje vind ik Nivan het leukst. Inderdaad niet gekunsteld, maar gewoon bijzonder. Niet té bijzonder! 👍🏼
Nivan vind ik best leuk en niet bijzonder. Althans, het klinkt niet als een naam die in NL nog niet voorkomt eigenlijk. Zou zo je buurjongetje kunnen zijn.
Nivan vind ik mooi. Kaylin dan weer een beetje plat. Klinkt als keyleigh maar dan met lynn erachter, wat je tegenwoordig zo vaak hoort en ziet.
grappig bij ons op school loopt een jongetje en die heet niven ! net anders geschreven moest er wel aan wennen maar wel leuk nu !
Hmm, ik moet eigenlijk meteen denken aan Niet-Van.. 'Dat is nivan jou, dat is van mij', snap je? Ik zou trouwens, net als je man, ook voor Floor gaan en niet voor Flora..