2 weken geleden: Een goede vriendin van mij is zaterdag jarig en ik heb het gevoel dat ik haar iets bij haar "gewone" cadeau's moet kopen. Ik krijg sterk de neiging naar een zwangerschapsbola. Ik doe het toch! Haar verjaardag en ze krijgt de bola en ik zeg dat ik het gevoel heb dat ze m snel kan dragen. Haar blik zegt genoeg en ik wist t toen ze het vertelde, ze is er die ochtend achter gekomen dat ze zwanger was. Hoe ongelofelijk bijzonder! Maar mijn gevoel blijft zeggen dat we samen zwanger zullen zijn en ik op onze trouwdag een cadeau krijg in de vorm van een positieve test. Ik druk mijn gedachten weg en gooi het op hoop. Mijn gevoel blijft sterk aanwezig en het is afgelopen zaterdag. Ik had ongesteld moeten worden maar het blijft uit. Gisteren, nog geen tekenen van een menstruatie. Vanmorgen mijn man gezegd dat ik 2dagen overtijd was. Hij zei dat hij een test zou halen als hij het gebak haalt. We zijn namelijk 2 jaar getrouwd vandaag. Heel rustig doe ik de test, niet zenuwachtig, ik wist gewoon dat ie er zou staan. En ja hoor, daar staat ie, geen twijfelstreepje maar een echte! Samen met mijn lieve vriendin zwanger, 8dagen verschil. In januari hebben we allebei een MK gehad, maar mijn gevoel zit goed. Die zwangerschapsreportage waar we samen zwanger zijn komt er!! Wat een rijkdom..
Gefeliciteerd!! Ik ben ook samen zwanger met mijn vriendin. Alleen ben ik 5wk verder. Geniet ervan samen.
gefeliciteerd! ik was ook samen zwanger met een vriendin, scheelde wel 20 weken met elkaar. zij heeft nu een kleine en ik ben bezig met de laatste 10 weken geloof me, samen zwanger zijn is een mooie belevenis.
Wat is het toch prachtig soms om dit soort voorgevoelens te hebben! Van harte gefeliciteerd. Zo zie je maar dat de wonderen de wereld nog lang niet uit zijn! Je moet ze alleen zien!