Ik kan het nog steeds niet helemaal bevatten, maar we zijn weer zwanger! Vorig jaar hebben we 3 miskramen gehad, waarvan de laatste afgelopen januari. Omdat we afgelopen maart zijn getrouwd hadden we even een pauze ingelast. Na de bruiloft zijn we er weer helemaal voor gegaan en zie hier het resultaat: View attachment 252295 en nu maar hopen dat dit kleine wondertje blijft plakken...
Gefeliciteerd, ik ben ook zwanger na 3 miskramen en nu gaat het goed. Ik hoop bij jou ook... Natuurlijk is het extra spannend, maar het vertrouwen komt ook weer.
Gefeliciteerd. Hier net zo. Kan nog moeilijk echt genieten. Ondanks. Ik nu ook knaltesten heb. Was bij de mk-en ook niet. Gelukkig over 2 weken al een echo. Loop jij ook bij de gyn?
Hoi Linnie, ja ik loop ook bij de gyn. Ik ga vrijdag bloed laten prikken in het ziekenhuis en gelijk een afspraak maken voor m'n eerste echo. Spannend he !
Hier zei de gyn ook dat hij bloed wilde laten prikken, maar de assistent vind dit onzin, maar zal wel wat onrust wegnemen.
Ik mag me na twee vervelende miskramen ook bijvoegen.... Spannend alles maar he!? Tegerlijkertijd ook super onzeker en eng. Ik blijf je even volgen! Hoop dat alles goed blijft gaan! x