Hoi (toekomstige) mama's, Onze tweede dochtertje is geboren, ze is nu bijna 4 maanden. Ik ben maar eens gaan beginnen met wat dingen op te ruimen (slik) maar okay het resultaat staat hieronder! Heb je interesse let me know middels pb of een bieding op Marktplaats, dan kunnen we kijken of we iets voor elkaar kunnen betekenen! Marktplaats.nl - Advertenties van Slaa uit Rhoon Doeg doeg Oogappel
Lekker dik jasje, dubbelzijdig te dragen! Welke maar is dit? Vind hem helemaal geweldig! Nog 6 dagen dan weet ik het geslacht van ons kindje! Oooww, ik wil hem
Nikkie: niet stiekem mijn jasje pikken he! Anders neem ik hem wel alvast en dan zie ik wel of het een jongen of meisje is .
Nog één nachtje, dan weet ik of het jasje voor mij is! . En een upje voor Oogappel omdat ze zo lief is het voor me te reserveren!
Hoi Sallie, Wat lief van je haha wat zijn we goed voor elkaar he Spannend morgen, geniet van je echo! Wat een wonder om een kleintje in je buik te hebben!
Ik laat het je weten hoor, en het is zeker bijzonder! Ben ook super nieuwsgierig en ook wel een beetje hyper nu al . En sja, lief zijn voor elkaar is ook goed toch!