Complete babykamer Vroomshoop Orion + gratis matras Deze 4-delige kinderkamer is van hoge kwaliteit en is zo robuust, dat de meubels haast ongebruikt lijken. De kleur is gebroken wit/noten en is makkelijk afneembaar. Onderdelen: - Ledikant met in hoogte verstelbare lattenbodem (3 standen) - Commode met 4 lades (softclose) - Kledingkast met 2 deuren en 3 lades (softclose) - Wandplankje met 2 haakjes - Gratis matras, indien gewenst Overige informatie: - Bovenste deel kledingkast heeft 1 diepe legplankt en 1 stang, beide over de hele breedte van de kast. - Er kunnen 3 spijlen uit het ledikant, zodat peuters er zelf uit kunnen komen - Commode kan omgebouwd worden tot bureau - Komt uit een rookvrij en huisdiervrij huis. - Nieuwprijs 2012 ca. 2.000,- - Nieuwprijs 2015 ca. 1.500,-
500,- Ik heb al een mail van iemand gehad, die er 400,- voor wil betalen, maar ik heb er niet voor niets 500,- op gezet. Hij stond wel op "bieden vanaf 400,-", maar hij heeft niet eens geboden... Maar goed, dat hou je met Marktplaats. En ik vind het niet gek dat hij het probeert.
Hihi inderdaad! Maar had verkeerd gelezen dacht vroomshoop Overijssel. Gooi het maar op zwangerschap. Ik zoek dus ff verder !
Ik denk dat het bedrijf daar wel vandaan komt. Ben ingegaan op dat ene bod. Gezegd dat ik ze tegemoet wil komen. Zij boden 400, ik wilde 500, dus 450 voorgesteld. Geen reactie op.