mooi filmpje over onvruchtbaarheid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Knuffie85, 19 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Does81

Does81 Bekend lid

26 mrt 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
    Kijk het momenteel niet (verwacht iemand over een paar uurtjes hahaha), maar er is er nog eentje waar ik ook heb zitten janken!
    Het heet "Nobody tells you about fertility". Ook zo mooi...Ook een lief einde, dat ze saampies verder gaan iig. En ja I would die for that...wow...toen ik dat voor de eerste keer zag...in het begin dacht, nou valt mee...en ineens... :)
    Ach ja...we hebben besloten eens te gaan informeren over ivf en adoptie. Geen idee of we 1 van de 2 echt willen doen, maar info inwinnen mag he. Ik vind het kleine kamertje zo leeg hier nu...

2. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Pfff dit zet je toch weer ff met beide benen op de grond!

3. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Het verdriet is niet fijn, maar wat goed om de opgekropte gevoelens eens lekker te laten gaan en de nepglimlach voor de buitenwereld van je af te spoelen.

Deze heb ik ook van het forum hier dus misschien kennen jullie deze al;
    Tears and Hope - the infertility awareness project

Na dit filmpje heb ik trouwens langzaam aan mijn omgeving op de hoogte gesteld. Die eenzame pijn is een kwelling. Nu praat ik er heel makkelijk over. Iedereen is erg meelevend en begripvol en er heerst nu niet meer zo'n taboe op. Ik kwam er zelfs achter dat vele anderen ook in het zelfde schuitje zitten of gezeten hebben.
    In verwachting zijn zal nu nooit meer als een verrassing komen, maar dat maakt me niet meer uit. Ik heb liever de steun als de teleurstellingen komen.

4. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Deze wilde ik ook posten inderdaad! Heb er ook een stukje van in mijn onderschrift staan, vind het zooo'n mooi nummer!

5. Does81

Does81 Bekend lid

26 mrt 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
  6. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Was me al eens opgevallen ja!
    <3 <3 <3

7. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Ik heb na de tweede mislukte poging dit filmpje bekeken, echt een potje ongegeneerd zitten janken, heerlijk!! Nu kijk ik het even niet omdat ik vol goede moet richting onze cryo poging wil gaan, maar wat vreselijk mooi en treffend.. Ik denk dat het precies beschrijft, zoals de mmm stellen zich vaak voelen.

Sterkte en een dikke knuffel voor jullie allemaal, dat onze mooiste droom maar uit mag komen.

8. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Fijn om na al die jaren te lezen dat mensen er nog steeds even hun emoties erdoor kwijt kunnen en er steun uit halen.
    Ondanks dat ik het filmpje zelf heb gemaakt, vind ik hem nog altijd heftig om te kijken.
    Die pijn, dat gevoel, alle emoties, dat zal ik nooit vergeten.

Ik wens iedereen heel veel sterkte en dream until your dreams come true!

Deel Deze Pagina