Primen/inleiden

Discussion in 'Zwangerschap' started by muk, Aug 28, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. muk

muk Actief lid

Aug 30, 2012
    100
    0
    0
    visagie en haar stylist
    Hoi dames,

Ik ben vandaag bij de gyn geweest en ze hebben besloten om maandag te gaan primen, omdat onze kleine jongen een groeivertraging heeft en het vruchtwater is bijna op.
    Heeft iemand ervaring met primen? Ik blijf info zoeken maar ben ook wel nieuwsgierig naar de ervaring hierover.

2. raymoont

raymoont Actief lid

Jan 17, 2012
    168
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    dedemsvaart
    hoi muk

op dit moment word ik primen het is eerst tabletten die je krijgt om 2 cm ontsluiting die er moet zijn om je weeen te kunnen op wekken daarna gaat het echt beginnen zoals ik het heb begrepen

3. rojin

rojin Actief lid

Jan 28, 2012
    431
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bij mij donderdagochtend begonnen 3x een tablet, vrijdag hetzelfde, zaterdagochtend eindelijk 2cm ontsluiting, vliezen gebroken, aan de opwekkers, en om 00.05 is mijn dochter geboren. Vond het heftig. Kwam al snel in een weeën storm terecht. Uiteindelijk ruggenprik, echt een wonderprik :D

Heel veel succes!!

4. mamaSylvia1975

mamaSylvia1975 Fanatiek lid

Apr 25, 2012
    1,106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    Ik ben bij de laatste ook geprimd.
    De 1e tablet deed niks, 2e tablet leek niks te doen en toen ik weer gecontroleerd werd had ik 4cm ontsluiting...... wat mij wel is uitgelegd toen is omdat ik al een bevalling had meegemaakt mijn lichaam 'wist 'wat het moest doen........
    Nadat mijn man bij me was had inmiddels 7cm , zijn de vliezen gebroken en toen ben ik in een weeënstorm terecht gekomen en binnen 3kwartier had ik 10cm ontsluiting en kon ik persen, met 3 min. was S er.
    Het kan snel gaan, maar ook een paar dagen duren, daar had ik me op ingesteld, zodat het altijd kon meevallen, en dat was gelukkig ook zo!

Share This Page