hoi dames een vriendin van mij zit er aan te denken om zich in te schrijven bij een internet dating buro, nu vroeg ze mij wat ik er van vind en mijn eerste reactie was eigenlijk dat er volgens mij alleen maar "rare" mannen op te vinden zijn die niet voor niks nog single zijn. en omdat ze 2 jonge kindjes heeft vind ik eigenlijk dat je hier best mee moet oppassen. maar ik heb geen ervaring om op deze manier te gaan daten dus ik kan het ook helemaal mis hebben, dus mijn vraag namens haar , wat zijn jullie ervaringen met datingsites zoals lexa, pepper etc. en raden jullie het wel of juist niet aan
mijn ex heeft een tijd op zon site ingeschreven gestaan, een heel normale aardige vriendelijke vent is dat.. die niet graag naar de kroeg etc gaat dus ook niet snel iemand ontmoet..
ik heb mijn aankomend man leren kennen op relatieplanet ( eigelijk op zoek naar meer sociaal contact en eindigde uiteindelijk met een vriend ) ... en geloof mijn er zitten echt niet alleen maar rare mensen op , maar ze zijn er wel ! niet voor iedereen is het makkelijk om een relatie te krijgen hellemaal niet als je bv 2 kindjes hebt je gaat moeilijker op stap enz waarom dan niet gewoon achter de computer ik zie er niet zo een probleem in ! en als ze een date heeft moet ze gewoon iemand laten weten waar ze is, in het openbaar afspreken en zonder kindjes en dan komt het allemaal wel goed
Zo heb ik mijn man leren kennen, athans dat was dan niet via lexa ofzo maar via een of ander internet profiel dat ik vroeger had cu2 ofzoiets. We zijn al 8 jaar dik gelukkig met elkaar Het zijn sites om met elkaar in contact te komen ....en eerlijk gezegt hoe moet je op vandaag nog een man vinden als je single bent??? Een discotheek tusen de 16 jarige? Ik vind die sites helemaal zo gek nog niet.
Ik stond ingeschreven op een christelijke datingsite (christian match) en heb er een hele lieve man leren kennen. De eerste ontmoeting was natuurlijk wel reuzespannend, maar hij was de WARE voor mij. Dus het kan echt.
Ik ken mijn superleuke en lieve man ook via relatieplanet Ik vind er niks raars aan. Mensen zoeken steeds vaker contact via internet en ik ben hartstikke blij dat ik eens verder heb gekeken dan in de kroeg om de hoek waar ik alleen veel te vaak stappende dronken losers tegen kwam
Een goede vriendin van mij is al bijna 10 jaar gelukkig en 3 kindjes verde met de man die ze via een datingsite heeft leren kennen. Ik ken nog wel meer voorbeelden in mijn omgeving. Ik denk dat datingsite tegenwoordig zo laagdrempelig zijn dat heel veel mensen het voor de lol maar eens proberen, waardoor niet alleen de 'freaks' er op staan. Lijkt mij juist een fijne, veilige manier om iemand te leren kennen, zeker als je niet zo'n stapper bent.
hoi dames, alvast bedankt voor de vele reacties namens mijn vriendin en zoals jullie het omschrijven is het idd zo gek nog niet maar omdat je zoveel rare verhalen hoort over daten via internet had ik zo mijn twijfels of het wel zo veilig is maar mischien moet ik maar wat meer met mijn tijd mee gaan hahaha, ze gaat zich inschrijven bij lexa , hoop zo dat ze eindelijk eens een leuke en goede man gaat ontmoeten, ben benieuwd
Ik sta ook ingeschreven op zo´n soort site. Ik ben alleenstaande moeder, ga eens per maand wel stappen, maar dan ben ik eigenlijk niet bezig met mannen! Of er zijn 16 jarige of er zijn homo´s omdat we dan weer in een gaybar belanden! Nee, in mijn werk kom ik ze ook niet tegen. De supermarkt? Ik ben blij als ik al mijn boodschappen in mijn kar heb geladen en mijn stuiterende peuter in het gareel heb weten te houden! Nee, dan maar dit. Ik heb een aantal dates gehad via internet en ik moet zeggen ik begin het steeds leuker te vinden! haha... Ik vond het eerst reuze spannend, maar ach ik zie de lol er nu wel van in. Ik spreek altijd af in het openbaar en er is altijd iemand op de hoogte van mijn date. Tot nu toe nog niet DE man tegen gekomen, maar dat geeft niet, ik heb lol door op deze manier te daten en dat vind ik het aller belangrijkste!
Ik zat ook al op een paar dating sites maar die waren geen succes;of griezels en de mannen die ik leuk vond zagen mij weer niet zitten Maar deze site ziet er goed uit,ik ga een proeflid abonnement nemen,bedankt voor de tip!
nou mijn moeder heeft het 2 a 3 jaar gedaan en ze heb 1 keer een normale vent ontmoet de rest waren van die oversekste midlifecrisis mannen die denken dat ze helemaal geweldig zijn:S
Mijn broer stond ingeschreven bij zo'n site. (Ik weet niet meer welke.) Hij heeft nu ruim een jaar geleden zijn vriendin leren kennen via die datingsite. Daarvoor had hij ook wel andere afspraakjes gehad via de site, maar meestal bleek al na 1 of 2 keer dat het niet echt klikte. Wat ik van hem begrepen heb, is dat je beter wel voor zo'n betaalde site kunt gaan. Dan heb je toch meer "serieuze" mensen erbij zitten. De griezels zitten vooral op de gratis sites, geloof ik. De reden dat mijn broer via een datingsite contact is gaan zoeken, is omdat hij niet heel vaak meer ging stappen en hij in het dagelijks leven niet echt veel nieuwe mensen meer ontmoette. Bovendien vindt hij het moeilijk om zomaar om iemand af te stappen. Hij is vrij rustig / introvert. (Tot je hem beter leert kennen, dan blijkt dat hij gewoon veel humor heeft.)
ik heb mijn man leren kennen via iwannadate ofzo iets. Hij was ook 1 van de eerste met wie ik sprak. Ik hoor wel van vrienden dat er heel veel "players" op die relatiesites zitten. Maar goed, denk dat je gewoon zelf ook goed moet oppassen. Mijn ervaring is dus in ieder geval anders.
mijn succesverhaal? heb mijn man 3 jaar geleden leren kennen via Lexa. We zijn na 1 keer msnen op stap gegaan, dat beviel ons beide zo goed dat we er nog een paar dates achteraan plakten en een lang weekend weg en binnen een half jaar woonden we samen. vorig jaar is ons mooie mannetje geboren! Dus ja internetliefde bestaat echt! je moet alleen wel goed het kaf van het koren weten te scheiden voor je de hoofdprijs in handen hebt!
Ik heb mijn man dus leren kennen via een dating site (onehello.nl... ben nu 5 jaar getrouwd, 2 kindjes rijker en we zijn in april 9 jaar samen. Maar dit was nadat ik heeeel veel vreemde mannen heb leren kennen (sommigen ook in persoon ontmoet en die bleken toen pas zo raar, velen gewoon via de mail, dat is snel afkappen). Mijn ervaring was dat 90% uit was op sexuele contacten (in welke vorm dan ook) en de overige 10% was nog wel op de een of andere manier serieus (en mijn man viel niet echt onder de echte relatiezoekers, die was voor de lol ingeschreven, ff kijken wat er te zien viel... dus ook niet voor seks)