Hallo dames, Ik vroeg me af of jullie een soort symbolische herinnering hebben gemaakt voor jullie vlinders? Niet dat ik iets materieels nodig heb om onze vlindertje herinneren, ons wondertje zit voor altijd in ons hart! Een vriendin van me heeft bijvoorbeeld een engel en een kaars die ze elke avond aansteekt. Ik vroeg het me gewoon af. En wat doen jullie met alle lieve kaartjes die jullie gekregen hebben? Ik wil ze een mooi plekje geven maar heb geen flauw idee.
Wij hebben altijd als wij thuis zijn kaarsjes aanstaan bij zijn urntje en fotos. Verder heb ik een mooie ring laten maken met een beetje as erin , en mijn man een hanger voor aan zijn ketting. Ook heb ik een tattoo laten zetten , fotos staan in mijn album als je het wilt zien even aanmelden.. Alle kaarten willen wij in een mand doen, het zijn er veel te veel om in te plakken. We maken er stapels van en binden die samen met een blauw lint en stoppen die in een mand. In zijn bedje boven hebben we alle knuffels die hij gekregen heeft bij de uitvaart neergezet. bij een fototje ..
Sorry, vergeet helemaal te zeggen dat ik je heel veel sterkte en kracht wil wensen., Het is nog zo vers ... Helaas weer een sterretje erbij.......
Wij hebben voor onze kleine Luna* een ster laten registreren, zo kreeg ze echt een naam. Ook heb ik een tattoo als aandenken aan Luna* en onze andere sterretjes. Ik wens jullie heel veel sterkte met het verlies van jullie vlindertje...dikke knuf!
Nog sterkte gewenst. Natuurlijk zitten onze kindjes in onze harten maar ik vind het wel heel fijn om een tastbare herinnering te hebben. Ik heb op de kast een plekje gemaakt met de urn, een knuffeltje, hand en voetafdrukjes in een lijst en daar brand ik iedere avond een kaarsje. Het voelt voor mij goed om dit te doen. Alle kaarten heb ik in een mooie doos gedaan. En met kerst heb ik een hangertje van een vlinder gekregen aan een mooie ketting. Deze draag ik nu altijd. Het is allemaal symbolisch maar voor mij voelt dat goed.
Hallo dames, Bedankt voor jullie reacties. Een tattoo is al in de maak. Van een mooi klein vlindertje met een sterretje. @daffyduck, wat een prachtig gebaar om een ster te laten registreren. Ik ga meteen eens googelen waar dat kan. De kaarten staan nu nog op het dressoir, maar deze zal ik later opbergen in een mooie mand of doos. Verder zou ik graag nog iets tastbaars willen, maar ik kan nog niet helder nadenken. Het is nog allemaal zo vers. Jullie ook nog veel sterkte!
Neem de tijd om daar over na te denken. Het kan altijd nog. Ik heb mijn ketting ook pas na 2 maanden uitgezocht. Wel mooi een tattoo. Ik zou het zelf misschien ook wel willen maar durf eigenlijk niet zo goed
Aandenken aan een Overlijden? Geef een Ster @ Online Star Register Hier hebben de ster geregistreerd, misschien heb je er iets aan. Dikke knuf!
@daffyduck, bedankt voor de website. Meteen gekeken en dat is echt een mooi gebaar. Vandaag ook, een week na curettage, een vlinder tattoo laten zetten op mijn voet ter herinnering aan onze vlinder. <3 voor altijd in ons hart!
Ik wilde al heel lange een tatoeage, maar wilde wel iets met een reden. Helaas heb ik die reden inmiddels, dus nu komt er een mooie vlinder in mijn nek...
Ja, dat is heel herkenbaar. Hier hetzelfde. Ik vind het wel een mooi gebaar. Plaats je een foto van je tattoo? Ik ben wel benieuwd. Heel veel sterkte trouwens!
Wij hebben beide een hangertje laten maken, een rondje met een hartje die er op ligt met de naam Noah. Tattoo komt er ook nog.
Wij branden iedere avond een kaarsje bij haar urn en ik zet iedere week verse bloemetjes neer. Daarnaast heb ik de de letter M aan mijn ketting hangen. We hebben ringen laten maken met as er in, maar toen die nog niet klaar waren wilde ik perse iets tastbaars om mijn nek... Vriend laat ook nog een tattoo zetten. Sterkte!
ik heb niks gedaan, maar ik heb er ook geen behoefte aan. Ik heb ook geen kaartjes gekregen trouwens.
ts allereerst heel veel sterkte zag ik het goed 12 maart? mijn zoontjes zijn 3 jaar geleden op 13 maart overleden ik heb tattoo's laten zetten van hun originele afdrukjes voor de rest heb ik een grote foto in een mooie lijst , en als ik dan een kaarsje brandt doe ik dat bij hun foto de tattoo (onderdeel van meerdere stukken)
Ik heb deze tattoo laten zetten na het overlijden van ons zoontje... op de foto is hij een paar dagen daarvoor gezet...
Lara die tatoeage van jou had ik nog niet gezien, super mooi zeg! Wij hebben hier ook een plekje voor onze dochter* met haar urntje, daarbij kunstbloemen, foto's, beeldjes van engeltjes en kaarsen. De kaarsen branden niet altijd maar wanneer ik daar behoefte aan heb steek ik een kaarsje aan.. Er straalt aan de hemel hier ook altijd een ster die een stuk mooier en feller is dan de anderen en die bekijk ik altijd en voor mij is zij dat. Zou ook nog wel een tatoeage willen maar totdat ik nog niet 100% zeker ben wat ik wil komt die er nog niet.
Wat een mooie tattoos allemaal! Als het goed is zien jullie mijn tattoo nu ook hieronder. Verder heb ik een mooie symbolische steen met 2 rozen erin op het dressoir staan. Een kaars ga ik nog halen. Sterkte met jullie verdriet allemaal.