Wat zou jij doen, met 25 miljoen!

Discussie in 'De lounge' gestart door Cinderella22, 10 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cinderella22

Cinderella22 Actief lid

17 aug 2007
    330
    0
    0
    misschien bezit ik straks 25 miljoen.. denk het niet want we winnen nooit wat maar wie weet

wie zit er ook in spanning af te wachten?

:)

2. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    hahaha me vrien dheeft het er toch elke maand over ;)
    al de hele week schat we gaan de 25 miljoen euro winnen ;)
    dan hoef ik lekker nooit meer te werken dat is voor hem het aller belangrijkste elke dag samen zijn ;)

haha maar ik zal er een hoop van doen..

ten eerste een paar hele goede doelen steunen
    ik zal naar het buitenland willen om arme kindertjes te helpen

maar ook trouwen me moeder een maagbandje geven en een heleboel delen...

kortom zal er van genieten ;)
    hihi maar ik droom fijn verder.. :)

3. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Poeh....
    Uhm groot mooi huis, ouders, familie en vrienden ook wat geven, veel op spaar voor dochter en baby nr 2, veel op spaar voor ons, mooie auto, reisjes, feestjes geven, een huishoudster ;)

4. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Als je het écht geloofd, dat gebeurt het ook... Ik geloof het echt, ik geloooooof het écht!

Wat ik ermee ga doen? Een mega huis met zwembad kopen in de duinen, hier en in Zuid-Afrika met eigen stuk strand en zeetje. Auto met chauffeur... Mijn ouders krijgen ook een mooi huis en auto's. Mijn schoonmoeder verhuis ik dan naar Oezbekistan! Ik ga mijn droomhuwelijk plannen, een asiel opzetten voor alle zielige diertjes en noooooit meer werken! In die richting zat ik dus te denken.

Ik geloof het echt, ik geloof het écht!

5. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik had 't er toevallig net met m'n vriend over, omdat wij zojuist een paar loten hebben gekregen van zijn ouders.

Wij zouden een mooi groot huis kopen voor ons, voor mijn ouders en voor zijn ouders. En dan nog een huis ergens in 't buitenland. En verder rentenieren en lekker veel van de wereld zien.

6. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Pffff ik zie meteen al die dollartekens hahaha ;)
    Nou ik zou een vet groot landhuis kopen en een dikke bak :)
    Verder zou ik ook nog een bedrijf willen beginnen en de rest sparen :)

7. kims

kims Actief lid

7 jan 2007
    352
    1
    0
    Ik zou een mooie woonboerderij kopen en een paar paarden erbij
    Mijn ouders, schoonouders en mijn zus mogen iets uitkiezen wat ze willen hebben (bv huis/villa, wereldreis oid ;) )

Als ik ben bevallen zal ik een paar vakanties plannen. Lekker relaxen in luxe resorts, en als de kleine wat groter is zullen we rondreizen maken haha.

Ik zal wel verder gaan met mijn studie en iets in onwikkelingshulp willen doen. Ik studeer verloskunde dus ik denk een bevalcentrum oid opzetten in een derdewereldland.

*dream on, dream on ;) *

8. Cinderella22

Cinderella22 Actief lid

17 aug 2007
    330
    0
    0
    ik zou dus echt niet in nederland willen blijven wonen. ik zou een vet huis kopen in miami aan het strand. met een eigen mega zwembad, schoonmaaksters etc etc etc

9. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Wat ik zou doen met 25 miljoen?

We hebben het er heel vaak over maar ik zou het eerlijk gezegd niet goed weten. Het is zo mega veel geld. Zou in elk geval wel schenken aan het goel.

Mijn ouders, zus en haar gezin, mijn schoonouders, schoonbroers een deel schenken.

Lekker op vakantie gaan, en onze bruiloft alsnog lekker groot vieren.

Heb eindcijfer 7, hopelijk brengt het geluk.

Groetjes

10. mama1986

mama1986 Fanatiek lid

deel voor mijn kids deel aan de kant zetten en ik zal gewoon hier blijven wonen en tja pff je kan er zo veel mee :)

11. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Nou wij hebben 2 hoge cijfers en er werd net al op tv gezegd '' hoe hoger het cijfer hoe minder prijzen '' de trekking is namelijk al geweest vanmiddag en die reporter van RTL was er bij ... nou dan weet ik nu al dat wij geen prijs gaan winnen want wij hebben hoge cijfers ... snik snik ...
    En ze konden ook al vertellen dat er 1 miljoen is gevallen op iemand die een straatje aan kaartjes heeft gekocht, wij dus niet.....

Maar goed ik zou met 25 miljoen eerst een huis in het buitenland gaan kopen .... voor de rest zou ik mijn ouders/schoonouders een gedeelte geven, een etentje voor de hele familie organiseren... Kyano's spaarrekening bijvullen ... enz enz

Wij hebben eindcijfer 8 ...

12. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Ik zou als eerste ontslag nemen en dan aan mn moeder GOEDE vrienden en een aantal familieleden geven. En de moeder van mn beste vriendin naar amerika ofzo sturen want zij heeft dinsdag gehoord dat ze maar 20% kans heeft want ze heeft kanker.

Niet verhuizen ik woon hier pas een jaar maar wel een huis in een mooi warm land kopen een dikke auto kopen. En de rest van mn leven vakantie vieren en genieten van het leven haha.

13. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Wij hebben gelukkig hele hoge cijfers, namelijk 88 Maar ook hele lage, namelijk 11

Maar weten jullie waar het uitgezonden word. Kan het niet vinden in de guide op upc.

En wat ik er mee zou doen, Pfffff... eerst lekker shoppen. En een huiske kopen. Daarna een beetje verdelen en een groot deel voor een paar jaar vast zetten. Rentenieren dus.

14. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Het word volgens mij niet uitgezonden je kan het op teletekst pagina 889 zien van rtl4 en op internet.

Hoeveel loten hebben jullie? Ik heb er 5

15. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hoorde het net ja. Jammer zeg, leek me zo spannend. Op het lot staat dat het op Ned 1 rond 8 uur word uitgezonden.

16. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    oei spannend wij hebben voor t eerst in ons leven een lot gekocht, eindcijfer 5!
    ik ga duimen, ben al heel blji als ik m terugverdien ;)

17. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Ik zou heel veel weg leggen voor ons dochtertje. Schulden van me vriend afbetalen. Droomhuwelijk , droomhuisje. Men ouders en schoonouders en aanhang iets laten kiezen..huis ofzo..

Wij hebben begincijfers heel laag en eindcijders hoog..

18. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    haha wij hadden het er net ook over ;)

m'n man zei meteen: ik vind m'n nieuwe baan zo leuk dat ik niet zou stoppen met werken! Nou ikke dus wel, lekker voor Finn zorgen en over een tijdje voor een 2de gaan! Mooi huisje kopen, hoef nog eens geen villa te zijn. En ook voor mijn en m'n mans ouders een huis kopen. Broers en zussen rijbewijs en auto cadeau doen en lekker een dag laten shoppen op onze kosten. Verder ieder jaar een mooie reis maken.

wij hebben eindcijfer 3

Maar goed we winnen vast niks! :D

19. veroon

veroon Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.055
    0
    0
    almere
    wordt zo uitgezonden

20. Shady09

Shady09 Fanatiek lid