Hallo Allemaal, Via twitter gaf iemand aan, een SD kaart te hebben gevonden met foto's van een pasgeboren baby, en zijn ouders. gevonden bij het strand van s Gravenzande (richting Hoek van Holland) op vrijdag 28 januari 2011. Het kindje is geboren op 20 Dec 2010 hierbij de website met 2 foto's. Wie kent deze ouders? En kan ervoor zorgen dat de foto's bij de juiste mensen terug komen? http://www.poeldijk.net/nieuws/nieuws09.htm Groetjes Sunshine Mama (ik ben dus niet in het bezit van de SD kaart, maar kwam de oproep toevallig tegen)
Die andere gegevens kunnen ze achterhalen met datum en tijd van de foto's, de naam van het ziekenhuis lijkt me niet....
Misschien wel hoor! De vindster zou naar het ziekenhuis kunnen gaan, en daar de gegevens doorgeven die ze weet. Tijd van de bevalling, dat het om een jongetje gaat, etc. en eventueel een paar foto's laten zien. Ik denk dat ze in het ziekenhuis zo kunnen achterhalen om wie het gaat! Het nadeel is alleen dat ze misschien met 'beroepsgeheim' zitten, dat ze geen info. over patiënten mogen geven... weet niet of dat nu van toepassing is? Wel super netjes dat ze een oproep heeft geplaatst inderdaad! Man, wat zullen die kersverse ouders balen dat ze dat kaartje kwijt zijn zeg!
ja, beroepsgeheim zullen ze zeker hebben, maar misschien kan de vinder wel zijn telefoonnummer dan aan het ziekenhuis doorgeven, en als het zh weet om welke baby het gaat, aan die ouders het telefoonnummer van de vinder doorgeven, zodat de ouders de vinder kunnen bellen? een beetje sociaal ziekenhuis zou hier wel aan mee willen werken.. sprak zij hoopvol..
De mensen van het ziekenhuis kunnen het kaartje dan misschien aan hen bezorgen als ze de gegevens terugvinden.
Ja, als het zkh achterhaalt kan worden, ben je al een heel eind denk ik.. *hoop ik*. Maar lees nu 2 verschillende ziekenhuizen? Het lijkt ook zo op elkaar he?
ik heb alleen het bed gezien, heb er tijdelijk gelegen (in en uit met de ambu gegaan) dus neem WKZ maar met een korrel zout.
Die rode drukknoppen onder aan de deur gebruiken ze op de verloskamers bij t westeinde ZH. Weet niet of dit ergens anders ook zo is maar viel mij wel gelijk op.
Misschien een idee om dit ook te plaatsen op fb enzo ??? dan kan het gedeelt worden wie weet vinden mensen het op die manier ook terug?
Ik dacht ook het z'huis in Delft, RdGG. Misschien kan de persoon die de oproep geplaatst heeft het ziekenhuis benaderen? Ik denk echter dat je vanuit poeldijk eerder richting den haag gaat qua ziekenhuis... Het kan trouwens ook nog leyenburg zijn...
Leyenburg is uitgesloten Daar worden al vanaf 2004 ofzo geen bevallingen meer gedaan Dan moet je naar het rodekruis maar die is het zeker weten niet ( daar ben ik zelf bevallen en die kamers lijken niet op de kamer van de foto )
Anders een advertentie in het betreffende ziekenhuis hangen? In de centrale hal of kraam/kinderafdeling? Of in de supermarkten? Wie weet herkend iemand ze wel of herkennen ze zichzelf Ik hoop dat ze de foto's wel gewoon zelf hebben Ik heb ook vaak dat ik foto's schiet en de SD kaart in de pc duw en de foto's kopiër en plak in mijn pc, maar ze wél als back up op de SD kaart laat staan, ook al heb ik ze op de pc, en dat doen wel meer mensen neem ik aan, en hoop hun ook en dat ze de SD kaart dus niet eens missen