Nou zit ik een beetje met een dillema... Ik ben 20 weekjes zwanger en we hebben een kleine van bijna 10 maanden. Nu overviel me afgelopen week het gevoel dat we de komende 2 jaar niet meer met het vliegtuig weg kunnen. We gaan dit jaar alleen een weekjes naar centerparcs Nu ben ik eens gaan informeren en we kunnen last minute nog een weekje naar turkije (Icmeler) gaan. Eigenlijk wil ik dit heeeeel graag maar ik ben zo bang dat het verkeerd gaat met onze kleine van bijna 10 maanden. Hebben jullie hier ervaring in? Wat moeten we doen
waarom wil je nog vliegen? wij zijn vorig jaar met een stel naar turkije geweest wij anne van 3,5 en hun zoontje van 2 wij vonden het alle 4 niks, vliegen zeker geen probleem maar hotel is niks voor jezelf en voor die kleintjes, veel te druk je zit gewoon echt vast met alleen maar je hotelkamer wij zijn ook september nog een week naar italie geweest naar een camping in een vacansoleil caravan, dat was echt top! gewoon genoeg ruimte en je kan doen en laten wat je wilt. kijk eens op vacansoleil.nl misschien hebben ze nog een leuke aanbieding voor je je moet het helemaal zelf weten natuurlijk, je zou ook zat mensen horen die het wel het einde vinden, maar wij gaan voorlopig niet meer naar een hotel groetjes van patricia
Wat is de reden dat je niet meer zou kunnen vliegen? Gaat prima hoor, wij zijn vorig jaar met onze dochter van toen 11 maanden naar Curacao gevlogen. Hebben ons voorbereid op het ergste en het viel alleen maar mee. Tuurlijk is zo'n vakantie anders met een kleintje maar niet minder leuk!
ja hier zelfs met mn dochter naar egypte geweest toen ze 3 maanden was met 't vliegtuig.. geen problemen gehad... dus dat kan gewoon hoor..
Persoonlijk zou ik niet met zo'n kleintje willen vliegen. Waarom vind je het eigenlijk zo erg om voorlopig niet te kunnen vliegen? Eerlijk gezegd vind ik het een luxe probleem...
ik zou 't ook niet leuk vinden om geen vakantie meer te kunnen vieren hoor.. ik heb 't echt niet gezellig in nederland .. en hier vakantie vieren, vakantie is NL is voor mij geen echte vakantie... maar das voor iedereen anders.
vorig jaar naar marokko geweest, lekker heen met dochter van 10 en terug met dochter en zoon. maar wat een ramp is dat vliegen zeg.... vooral met marokkaans vliegtuig. pfff iedereen dringen alsof ze zonder je zouden vertrekken. dan heen vertraging, en terug paar uur vertraging. met een baby lijkt me dat helemaal erg. volgend jaar mischien weer, dan is ons huis klaar, 5min. van het vliegveld af.
hallo, Nou ik vind het zoiezo persoonlijk tis maar net waar je van je houd camping of hotel. Wij zijn nu twee jaar op een rij naar turkije geweest met onze dochter van nu 4 dus ze was de eerste keer 2. Volgend jaar dan ga ik echt wel ook al is de kleine dan pas een half jaar gaat hartsikke goed met vliegen en ik maakte mezelf ook nogal druk de eerste keer maar is me 100% mee gevallen en ook al huilen ze dan is het maar zo maar dat valt echt allemaal mee ze zijn echt niet de enige kinderen in een vliegtuig. Of ik op vakantie zou gaan als ik 20 weken zou zijn weet ik niet,wij willen ook nog gaan met een last minute en ben dan ongeveer 19 weken als ik me goed voel en de zwangerschap gaat goed waarom niet in turkije zijn de ziekenhuizen en doktors harstikke goed. En icmeler is een kaai leuk plaatsje de hotels zijn daar bijna allemaal ingespeeld op kleine kinderen en de turken lopen weg met kleine kinderen. En het is ook nog een goedkoop nu met je kleintje van 10 maanden dus ik zou zeggen voel je je goed lekker gaan en geniet ervan met zen drieeen. Groetjes jeslin
Wij zijn toen onze dochter 8 maanden was naar Tenerife geweest. Dit ging gelukkig heel erg goed. Ze heeft op de heen en terugweg heerlijk liggen slapen op mijn schoot. Gelukkig had ze toen nog net de leeftijd dat ze nog niet echt goed kon kruipen, want toen ze dat eenmaal door had, hadden we haar echt geen uren stil kunnen laten zitten. Dan had ze heel de tijd van mijn schoot af gewild denk ik. Dus daar zullen jullie wel rekening mee moeten houden, dat dat bij jullie misschien net wel het geval is. Succes. x Linda
Met dochtervan 9 maanden naar Gran Canaria geweest. Heerlijk was dat herinner ik me nog. In Nl -8 daar +27 graden. Kind kom al supersnel kruipen ( over het strand ) het is maar ene paar uurtjes vliegen toch ( de meeste vakanties dan) dus wat maakt het uit, of je met de auto gaat of met het vliegtuig. Gewoon doen hoor.
icmeler is een leuk klein stadje bij marmaris niet te druk hoor. zoals ik van velen lees gaan ze gewoon op vakantie. en zoals jeslin al schrijft de ziekenhuizen en dokters zijn heel goed daar.
Wij gaan ook eind oktober op vakantie met de kleine, ze zal dan ongveer 3 maanden oud zijn! Ik ben zeker niet van plan om me hier van te voren druk over te maken, je weet immers toch niet hoe het loopt! Gr
wat is er mis met cp? wij hebben in april een prima week in Landal beleeft en wil mss in sep naar cp..... waarom "moet" het tegen woordig zo ver weg gezocht worden? terwijl je rond om ned ook hele mooie plekjes en plaatsjes hebt en wil je kanp weer ga richting italie of frankrijk........ maar ieder voor zich wij blijven in de buurt........
Hoi hoi, Ben met mijn dochter die toen 5 weken oud was naar Spanje gevlogen (weliswaar naar famillie) maar dat ging uitstekend! Als je het aangeeft bij de vliegmaatschappij hebben ze nog speciale bedjes ook (bij Air Berlin tenminste) en krijg je zelfs een 'babypakket' met flesje, luier, doekjes enz. De huisarts adviseerde me om tijdens het opstijgen en landen de kleine de fles te geven ivm de oortjes en dat ging prima. Buggy mag je meenemen tot aan het vliegtuig. Verder heeft ze geen last gehad van de warmte daar enz enz. Groetjes.
Nee er is helemaal niets mis met cp maar ben zelf zo gek op turkije en wil daar graag nog een keertje heen. Als we straks 2 kleine ukkies hebben ga je toch niet snel ver weg op vakantie denk ik!
het kwam zo over dat je het niets vond.....het stomme weer van het forum.....je hebt de gesproken tekst niet en dan het soms anders overkomen....maar geniet lekker van je vakantie
Wat er mis is met CP: Dat het vol is, dat je dicht opelkaar zit, dat er dus geen echte natuur is. Dat het burgerlijk is, dat je je er alleen maar vol kan stoppen met eten en in een overvol zwemparadijs kan vermaken. CP is voor mensen die kinderen hebben die zichzelf niet kunnen vermaken en zelf niet de fantasie hebben om hun kinderen daarmee te helpen. En dan betaal je er ook nog heel veel geld voor. CP is leuk voor een keertje , een keer een weekend uitrusten. Als je moe bent en er even uit wil ( maar dan nog neem ik liever een huisje op een mini park, of gewoon van privé mensen), of voor als je ziek of gehandicapt bent en dus helaas weinig mogelijkheden hebt. Wat in hemelsnaam is er leuk aan CP... En huisje met sauna ... standaard in Noorwegen-zweden en nog goedkoper ook (inclusief benzine ) Een aan huis bezorgd bbq pakket .... pfffff hihihi. doe mij maar een echte bbq buiten op een camping oid. Serieus : wie verteld mij de lol van CP? ( e van all inn vakanties in Turkije, want dat is ongeveer hetzelfde stel ik me zo voor) Door mijn lastig verlopende zwangerschap hadden we in mei geen keus en ging het kamperen in Noorwegen niet door. Het werd Landal, het allerkleinste park wat we konden vinden, zonder zwembad, winkel of restaurant, en dan in de ardennen. We heben ons aangepast, en ons dus vermaakt, maar hopelijk hoeft het nooit weer en gaan we komende zomer met de kleine en mijn oudste dochter gewoon naar de Noordkaap. Waarom verder weg? Omdat het heel erg interessant is om andere culturen te leren kennen. Om andere levensgewoontes mee te maken. Om in gebieden te komen waar nog heel veel natuur is. Nee daar hoef je niet voor in het vliegtuig, scandinavië, Oostblok, zuid europa etc etc.... maar CP ..... dan kan je net zo goed thuisblijven toch. En er zijn ook mensen die dat allemaal gezien hebben niet omdat ze veel geld hebben maar omdat ze graag reizen. Dat kan nml ook heel goedkoop, wild kamperen in Scandinavië ,Hotels van 5 euro per nacht in Tanzania, Tsja als jij kritiek hebt kan ik dat ook