Mijn dochter slaapt inmiddels in een groot bed, dus we willen haar ledikantje de deur uit doen. Het gaat om een spijlenbedje met een lattenbodem, die in 4 hoogtes verstelbaar is. Het bedje is slechts voor 1 kindje gebruikt en ziet er nog prima uit. De kwaliteit is goed en stevig. Het ledikant heeft 4 wieltjes, zodat het makkelijk te verrijden is. Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om deze wieltjes er onderuit te halen. Het bedje wordt alleen verkocht inclusief matras (in uitstekende staat). Het is een goed en duurzaam matras van de Prenatal (eigen merk). Deze is nog zo goed als nieuw, er zit letterlijk geen vlekje op. Het is slechts korte tijd gebruikt en onze dochter heeft nooit een 'ongelukje' gehad. Een commode kun je er eventueel GRATIS bij krijgen. Deze heeft wel enkele gebruiksporen. Voor vragen of extra foto's kun je me een pb sturen of hier een berichtje achterlaten.
Hier nog een foto. Zoals je kunt zien, kunnen er 2 spijltjes worden uitgehaald (alleen door een volwassene, een kindje lukt dat niet), zodat het kindje makkelijk in en uit kan stappen als het wat ouder is. De extra spijltjes hebben we uiteraard nog en die kunnen er zo worden ingezet.
Ohja, het beddengoed kan natuurlijk ook de deur uit. We hebben 2 moltons, 2 hoeslakens (effen wit), 3 bovenlakentjes (giraffe, zebra en 3 haasjes) en 1 dekentje (strepen in diverse kleuren, o.a. rood, blauw, oranje, groen). En we hebben evt. ook nog een kast te koop. Leuk als speelgoedkast en/of kledingkast. Het gaat om een originele, houten 'gaas' kast met planken. Kan in iedere gewenste kleur worden geschilderd of in 'naturel' hout worden gelaten.
Ik zat te denken aan 30 euro voor het bedje en 30 euro voor de matras. De commode krijg je er dan gratis bij, dus 60 euro totaal. Maar over de prijs valt natuurlijk te onderhandelen, zeker als je er ook de kast en het beddengoed bij neemt. Ik ga even op zoek naar een foto van de commode....
Ik heb een foto gevonden waarop je de commode kunt zien. De foto is al wat ouder, maar dan heb je in ieder geval een idee hoe de commode eruit ziet. (We zijn inmiddels verhuisd en de bijpassende plank hebben we niet meer opgehangen. Vandaar dat ik toch deze foto laat zien, omdat hier de plank er nog wel boven hangt.) Korte beschrijving van de commode: - Stevig, stabiel, massief grenen. - Ziet er niet meer uit als nieuw (in tegenstelling tot bedje en matras), maar kan nog prima een ronde mee. - Aan 3 zijden een opstaande rand voor extra veiligheid. - Bovenin zit een grote lade, onderin een legplank en 2 deuren (veel bergruimte). Ohja, de plank krijg je er uiteraard ook gratis bij.
Ziet er allemaal top uit, likje verf in de gewenste kleur en het kan best nog een ronde mee toch? Waar zouden we het eigenlijk moeten ophalen? Vraagje, als vriendlief ook voor deze set willen gaan zou het dan een probleem zijn als we de set pas eind mei kwamen ophalen ivm verhuizing?
Met een likje verf kun je de commode inderdaad weer 'als nieuw' maken. De laklaag is op enkele plekken iets versleten, maar de commode is verder niet beschadigd ofzo. En het bedje ziet er sowieso nog prima uit. In principe willen we zo snel mogelijk van de meubels af omdat ze hier nu in de weg staan sinds onze dochter een groter bed heeft. Vandaar ook de lage vraagprijs. Ik vind het niet erg om de meubels enkele weken voor je te reserveren (bijv. tot eind april), maar eind mei vind ik toch wel lang. Ik zal even met manlief overleggen. Ohja, ik woon in Apeldoorn.
Oh dat valt wel mee... Zal even aan vriendlief vragen of de meubeltjes dan ook al opgehaald kunnen worden... Laat het je weten zodra ik iets weet!
Is prima, ik wacht jouw reactie even af. (Het duurt misschien even voor ik weer reageer: wij gaan aanstaand weekend naar mijn schoonouders, en dan zal ik 2 dagen niet online zijn. )
De meubels zijn nog steeds beschikbaar. Elena22 heeft inmiddels laten weten dat ze geen interesse meer heeft in het bedje, omdat ze het niet op korte termijn kan komen ophalen. Wij willen er graag zo snel mogelijk vanaf, omdat de meubels hier nu in de weg staan sinds onze dochter een groot bed heeft.
Hmmm, ik heb niets meer gehoord van degene die de kast en de commode wilde kopen dus ALLES is weer te koop.
Het bedje en de commode zijn inmiddels verkocht (en zelfs al opgehaald). De kast en het beddengoed zijn nog beschikbaar.