hebben jullie tips om verkleuring enz vd echo foto's tegen te gaan? heb gehoord inspuiten met haarlak, is dat waar? groetjes
dat durf ik niet hoor. Ik heb ze allemaal ingescant, zodat we ze ook digitaal hebben. Verder wordt het afwachten of ze echt gaan verkleuren.
Wij hebben m gewoon gescant en op foto papier weer uitgeprint. Zo hebben we van alle foto's sowieso 2 exemplaren. Ik zou t niet durven met haarlak!
misschien dat ze nu ander papier gebruiken maar de echo van mijn zoon 14 jaar geleden is nog prima niets aan te zien of te voelen
zo snelle antwoorden! bedankt! heb het net toch geprobeerd met de lak maar dan met de foto van het kopje, niet die vh hele kindje... als ie droog is zal ik het jullie laten weten!
hmmm toch was het nog niet zo'n gek idee denk ik, de 'probeer-echo' is bijna opgedroog en blijft hetzelfde maar dan met een glanzend beschermlaagje....
Nee niet plastificeren! Tenminste, niet met zo'n lamineeraparaat, want die gebruikt warmte en daar kunnen die foto's dus niet tegen! Dat meldde de echoscopist ons gelukkig, want ik had al het idee de lamineermachine op het werk te gebruiken......
Wie kan een goede scanner aanraden? En wat kost zoiets... We hebben nu wel digitale foto's van de echo's gemaakt met de HPR607 maar de kwaliteit vind ik niet top (zie mijn album) of ben ik te veeleisend
Mijn echofoto's van de oudste , dus 10 jaar geleden zijn ook nog prima, niks verkleurd hoor, zou er niet teveel aan rommelen, ook gedacht aan inlijsten?
meiden de haarlak was echt een goeie tip hoor, ben er super tevreden over, heb het zelfs met de goede foto gedaan en in mijn zwanger dagboek geplakt. gewoon op zo'n 15 cm verdeeld opspuiten, laten drogen... echt wel veilig hoor!
Ja hier kwam ik van de week op de harde manier achter... helaas 1 foto verknald aangezien ik het niet wist. Gelukkig heeft de jongen van de post (waar het lamineerapparaat staat) mijn digitale foto's uitgeprint in hoge resolutie en toen gescant, ik heb ze dus nu allemaal ook op A4 formaat.