hoi hoi gisteren een pret echo gehad en die vrouw zei dat ze zeker was dat het een jongen was echt hartstikke leuk gewoon,,,,, maar nu vraag ik me af of het ook fout gezien kan hebben.... heb er wel een foto van gekregen en het lijkt inderdaad op een balzakje en een uitstekend piemeltje maar als je zegt het is de grote teen geloof ik het ook hihihihi ik wil graag gaan shoppen voor ons 2de zoontje maar is het wel wijs? heeft iemand meegemaakt dat ze een jongen aan zagen voor een meisje? en ik denk misschien ff de 20 weken afwachten kijken wat hun zeggen anders zit ik met allemaal kleding hihihihih bedankt voor jullie reacties liefs diana
Ik zou voor de zekerheid de 20 weken echo afwachten. Zeggen dat je graag het geslacht wilt weten (net doen of je het niet weer ). Maaarrrrr ik zou het denk ik niet kunnen laten al iets te kopen Kus Toys
ja ik vind het moeilijk mischien zijn er meiden die het mee hebben gemaakt dat de gyn het fout had dus dat hoor ik ok graag liefs diana
Hier een linkje naar een eerder geopende topic hier over http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=23559 Oh enne...in mijn album ook een echo van onze 2e zoontje haha Ze heeft het er zelfs bij gezet...kon niet missen...misschien ze je wat vergelijkingen?
Er was hier iemand op het forum die een jongetje zou krijgen volgens de VK. Bij 25 weken is ze bevallen van een meisje. Ze kunnen het dus mis hebben! @ Linda, lachen joh die echo!
ja dat is waar ze kunnen het mis hebben maar ze was zo zeker en net toch geshopt hoor kon het niet laten hoop gekocht voor onze kleine man hihihihi liefs diana
Ik zou gewoon lekker gaan shoppen als ik jou was! Ik weet sinds gister dat ik een jongetje krijg (zie album) het komt niet zo vaak voor dat een jongetje ineens een meisje blijkt te zijn het komt vaak voor dat een meisje een jongetje blijkt te zijn. Groetjes nandine
Kimjonas van dit forum dacht dat ze een meid zou krijgen, maar ze is bevallen van een zoon. De gyn had het verkeerd gezien.
hoi hoi Bij mij zeiden ze in het begin ook dat ik een jongen zou krijgen. En ik kon het ook niet laten om meteen blauwe spulletjes te gaan halen. Maar nu krijg ik toch echt een meisje hahah. (zie album) Gelukkig heb ik wat dingen kunnen ruilen maar helaas niet alles. xxx kim
Het ligt er ook aan hoe duidelijk je het zelf gezien hebt qua echo's! Ik had met 18 weken een pretecho laten maken en heb het geslacht zo vaak in beeld zien komen dat er geen twijfel mogelijk is! Ik denk dat als je er zeker van bent en het ook echt goed hebt gezien dat je gewoon moet gaan shoppen! Gr. Miranda
Bij mij heeft mijn eigen vk het gezien en met de pretecho zagen ze hetzelfde geslacht. maar ik was er pas zeker van toen ik het van 2 verschillende had gehoord. Ik zal dus als ik jou was de 20 weken echo nog afwachten
idd ik zou ook wachten tot de 20wk echo,je weet maar nooit he! ik ben benieuwd wij hebben de 20wk echo woensdag en dan weten wij ook wat t word! groetjes krulliewullie
tegenwoordig weten heel veel mensen wat het word, en dan hoor je natuurlijk ook wel wat vaker dat ze het mis hadden. ik heb eens gehoord van 2 echoscopisten waarvan de een overduidelijk een jongen zag, en de ander overduidelijk een meisje. er is in ieder geval maar 1 ding heel belangrijk, als het maar gezond is toch?
hoi diana... ik heb laatst ook een pretecho gehad en zij vertelde mij dus waar iedere aanstaande moeder bang voor is die mensen hadden een controle echo gehad en daar hadden ze gezegd dat hun een zoon kregen het bewijs stond ook vast op een echo... toen ze dus een pret echo lieten maken zei de echoscopiste tegen die mensen nog niet zeggen wat het is wil het eerst zelf zien anders vind ik het niet leuk hihihihi ( geweldige vrouw is dat echt) toen zag ze het geslacht dus en zei vol trot nou het is echt duidelijk een meisje! die mensen keken haar net aan of ze gek was geworden, en zeiden nee dat kan niet want we krijgen een jongetje! nee riep ze ik zie hier toch echt schaamlipjes hoor! maar gelukkig hadden die mensen die eerdere echo meegenomen en idd het leek alsof je daar een balzakje op zag... nou zeg ze maar het is echt duidelijk een meis hoor... die mensen hadden dus de hele baby kamer al met blauw en zo ook allemaal jongens kleding gekocht en ze beviel een maand later van een MEISJE! kan je zien hoe raar het kan lopen
mijn schoonzus heb tot de laatste echo gedacht dat ze een meisje kreeg. maar het werd een jongen. maar als het goed is komt zoiets bijna niet voor.(heb ik gehoord) groetjes mo