Feest vieren! Ben zondag jarig! \/ \/ Morgen middag moet ik eerst nog naar de verjaardag van de kleine van een vriendin! Morgenavond komen vrienden en kennissen naar hier! En zondag komt de familie! Liefs Pearly
zaterdag lekker niks zondag we krijgen kraamvisite en een collega komt met haar kids naar de lammetjes kijken
Morgen werken (helaas) Zondag niet veel denk. zal wel weer het huishouden worden en als het lekke weer is misschien even met de hond wandelen... ow ja en de keuken een sopbeurt geven..niets spannends dus. xxx
Wij krijgen morgen bezoek van ons pap, en zondag uhm...ik denk dat het in de tuin rommelen word haha tis op dit moment een grote blubber zooi omdat het gras is vertrapt..we zijn bomen aan het kappen in de tuin, die hadden de vorige bewoners geplant maar ze waren nu al zown 4 a 5 meter hoog, dus kwam vorige zomer geen zon meer en daar hebben we nu geen last meer van
Heb geheel onverwachts vrij gekregen van mijn baas. Ga zaterdag met mijn broer de stad in (komt niet vaak voor), en zondag ga ik lekker niksen, als het droog is misschien een ronde door het bos met de hond.
Ik hoop bevallen Hahaha... We hebben in ieder geval geen plannen voor 't weekend dus zal wel een rustig weekendje thuis zijn!
Morgen lekker naar het dorp (winkelen) en 's avonds gaan we de kolonisten van Catan spelen met mn zus en zwager. Zondag wordt mn oudste nichtje (waar ik tante van ben) alweer 18 jaar! en zondagavond krijgen we visite. Best een druk weekend dus. Liefs, Duveldraakje
Morgen overdag boenen, 's avonds komen mijn schoonouders en zij gaan met mijn man naar een bruiloft, en ik ga naar onze vereniging voor de viering van internationale vrouwendag. Zondag lekker niksen denk ik..
Morgen shoppen en zondag niks en maandag mijn nagels laten doen, verder een beetje in huis opruimen/stofzuigen etc. en dinsdag weer werken.
ik ga werken zaterdag. mijn man gaat laminaat neer leggen. zaterdag avond verjaardag van mijn vader. zondag lekker alles schoonmaken.