Grote stroomstoring Rotterdam en omgeving | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl ik lees net dat er een grote stroomstoring is en dat met deze kou, verschrikkelijk zeg (sorry als deze al is geplaatst of verkeerd staat)
Wij hebben er gelukkig geen last van. Maar als er stroomstoring komt ben ik toch wel blij met mn gaskachel
beter vandaag dan aan het eind van de week, als het 6 graden vriest en ook nog waait, tis nu nog niet zo koud. en een lekker kruikie bij je voetjes en onder een dekentje is ook gezellig
Wij hebben er wel last van gehad! Maar ik zat op mijn werk en precies dat deel van Vlaardingen had wel stroom terwijl veel mensen dat niet hadden. En toen mijn vriend thuiskwam van het werk hadden we daar geen stroom maar rond 17.00 uur was alles weer goed!
als je een gasfornuis hebt, kun je toch een keteltje water koken Toen er een paar jaar geleden een apache helicopter een stroomkabel in de bommelerwaard heeft geraakt hebben wij 3 dagen zonder gezeten, en een week later weer een hele avond toen was mijn jongste dochter 3 dagen oud!! had mijn hele gasstel vol staan met pannen water, om dat meiske maar warm te kunnen houden kruik in haar bedje, kruik in mijn bed. allemaal lekker onder een dekentje, dat had wel wat, maar ik was blij dat ik het piepje van de magnetron weer hoorde