Bij mij scheelt dat meestal veel voor mijn ei, erna niet zo. Maar goed. we zien morgen wel. Ik ga nu maar uit van het ergste, dan kan ik vast aan dat idee wennen. En anders is het alleen maar leuk.
Ik kom morgenochtend meteen kijken naar je temp. Ik ben nieuwsgierig aan het worden Succes meid en mijn duimen draaien overuren voor je!!!!
Toen ik zwanger was schommelde mijn temp met 0,2 graden ik vind je temp nog goed uit zien meis *duimt verder*
hey babke, zit regelmatig naar je kaartje te turen! vind m nog wel spannend hoor! mijn temp was ook 0,2 gezakt voordat ie weer steeg. dus wie weet! ik duim echt heel hard voor je!
He Naomi, een jongen? Wat leuk! Ja ik ben ook heel benieuwd. Wil alleen geen wekker zetten want ben best moe. Maar hopenlijk uit mezelf op tijd even wakker. We wachten weer af. In principe geen zwanger gerelateerde klachten neer. Ik heb heel de dag buikpijn, maar echt in de maag. Vandaar die punten op mijn kaartje. Het enige wat nog op iets zou kunnen wijzen zijn mijn tepels. Die zijn nog steeds wat gevoelig. Maar maar heel licht. Ik reken nergens op, maar als hij 36,9 of hoger is doe ik een testje.
was ervan overtuigd dat er een dip kwam vandaag! Net getest met k2v5. Ik trilde gewoon helemaal van de zenuwen. Maar ja het is voor mijn wel rond nod, maar in prinipe bij normale lf van 14 dagen is het 4 dagen voor nod, dus of hij positief is? Mijn lf zal toch niet ineens langer zijn door het voedingssupplement DCI. Een medeforummer had dat. Maar goed op 11 dpo was de test (nog) negatief. Misschien was gisteren de innesteldip ipv 3dpo. Ik had gisteren heel de dag maagpijn trouwens, dat heeft niks met eventueel zwanger zijn te maken toch?
Hij was negatief. Met nog bedoel ik, misschien wordt hij an de week nog positief. Als gisteren een innesteldip is, dan kan hij nu nog niet positief zijn toch?
Inderdaad een mooie stijging! Jammer dat de test negatief was. Sommige vrouwen testen al vroeg positief, anderen pas later. Een innesteling op 10 dpo is wel laat maar niet onmogelijk. Ik blijf duimen! Wat is die dci trouwens? Ik ken het persoonlijk niet.
Ah zo! Nee dan kan ie niet positief zijn.. Normaal heb je <5 aan hcg.. stel dat het gisteren was, zal ie morgen rond de 10 zijn en paar dagen daarna 20 en meetbaar met de kv. even als voorbeeld dan. Kan dus nog wel een paar dagen duren voordat ie hcg oppakt. Maar het kan ook sneller zijn. Maar volgens mij stopt bij het afgeven van hcg de menstruatie meteen toch? Of je moet een pseudo menstruatie krijgen. Ik loop nog wel op de feiten vooruit nu, maar dit zijn wel de dingen dat waar ik altijd nog een beetje positeive energie uit haal.
Dci is een voedingspreparaat voor pcos. Gezond omgaan met PCOS geeft een goede uitleg. Ik wacht het nog maar af. Kon nergens vinden vanaf hoeveel de k2v5 een streep geeft. Sommigen zeggen 10 en anderen weer 20. Ik ben echt heel benieuwd. Zal wel tegenvallen als hij morgen alsnog in elkaar zakt.
De kruidvat geeft volgens mij een streep vanaf 25 mlu ( noem je dat zo? Hihi) net als de clearblue en de digitale clearblue met indicator. Daar staat het bij in de bijsluiter van clearblue. ik heb uiterst gevoelige gekregen bij mijn ovutesten van zwanger en kids. Deze meten vanaf 10 mlu. Volgens mij zijn dat de meeste gevoelige. Ik heb ze nog niet geprobeerd, ik ben nog niet ver genoeg dpo zeg maar. In de bijsluiter staat dat ze tot 6! dagen voor de verwachte menstruatie gebruikt kunnen worden. Jouw temp is wel echt mooi hoog hoor. Ik hoop echt voor je dat het morgen of overmorgen wel positief is! Succes! Liefs
Hoi Babke, Ik las dat jij voedingsupplementen gebruikt. Ik had die van Etos "zwanger worden" en mijn LF werd vorige cyclus ineens 14 dagen ipv 12 dagen en had ook een dip op dpo. Je hebt wel een mooie temp stijging en ik hoop dat je zwanger bent. Ik blijf duimen.
Etos zwanger worden werkt bij mij averechts ivm pcos. mijn cycli werden daar alleen maar langer door zelfs. Ik slik alleen een extra b vitamine. (DCI) Ik geloof er zelf niet in dat mijn lf er langer van wordt. Zij die dit had, had geen bruin verlies meer voor haar menstruatie. We merken het wel. Ik slik wel gravitamon, maar dat slik ik al sinds juli denk ik
Ik had de laatste cycli voordat ik zwanger raakte een lf tussen 8-10 en testte voor het eerst op 14 dpo, met een licht streepje op de kv-test. Dus er is zeker nog hoop! Hoop voor je dat de duiveltjes wegblijven! Succes met wachten...
@babke wat zie ik...Een hoopvolle stijging Nou je lijf maakt het wel weer spannend. Misschien was het nog te vroeg voor een positieve test. Ik duim voor je!
Blijft spannend meis!! Je mag je lichaam een flinke schop geven als het niet zo blijkt te zijn. Maar ik blijf positief!! Je lf wordt iig wel langer, dat is al mooi! Hihi, nou ben ik niet in spanning om mezelf maar voor jou! Morgenochtend ga ik meteen kijken wat je temp is!
Bruin en rood spotting vanavond dus ik denk dat het toch wel doorzet morgen. Als de kramp maar niet zo erg is als vorige keer. Man, wat deed het toen zeer zeg.