Mooi kaartje

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Babke, 15 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Oh nee meis!! Hier baal ik van! Ik had echt goede hoop voor je deze ronde!:(

2. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Anders ik wel :(. De spotting blijft ook niet. Niet zo zeer in mijn broekje, maar met het bmm checken blijft het komen.

Nou ja, ga maar weer ff sprintje checken. Was al weken niks meer afgevallen. Dus ik ga daar maar weer eens op letten.

3. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik snap mijn lichaam deze ronde niet. Normaal stijgt de temp en enkele dagen voor mijn menstruatie wordt hij lager. En dan word ik ongesteld. Altijd! Nu temp redelijk hoog. Gister 37/37.1 nu 36,9/36,9 (ik temp altijd twee keer om dezelfde tijd voor de controle, gister zal dus eigenlijk 37,04/37,05 geweest zijn denk ik). Mijn bmm voelt nog steeds hard, het cervixslijm is wat bruinig door kleine beetjes bloed dat erdoor komt, maar het is zo minimaal. Ik snap het echt even niet. Ga ik toch ongesteld worden en kan ik niet meer op mijn temp bouwen? Is het pseudo menstruatie? En die witte test dan?

4. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    Jeetje babke, ik durf er echt helemaal niets over te zeggen. Die onzekerheid schiet zo niet op. Afwachten is het enigste wat je kunt doen..

5. Bloembie

Bloembie Bekend lid

12 sep 2011
    621
    0
    16
    Poeh, het wordt er nu niet echt duidelijker op... Je zou niet de eerste zijn die wat bloed verliest rond NOD en toch zwanger blijkt te zijn (innesteling?). Het kan natuurlijk ook nog totaal de andere kant op en morgen misschien wel een temp daling? Je hebt vanmorgen niet meer getest of wel? En als je aan je baarmoeder voelt, staat deze dan open of dicht? Want wanneer ik echt mijn menstruatie kreeg dan stond het bij mij meteen open. In ieder geval blijf ik toch nog voor je door duimen!

6. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Mijn bmm is dicht en ik heb geen kramp (normaal wel)
    Maar ik heb gisteren ook een wijntje op. Dat zou ook de temp kunnen verklaren

7. Bloembie

Bloembie Bekend lid

12 sep 2011
    621
    0
    16
    De baarmoedermond dicht en geen krampen zijn goede tekenen! Alcohol kan voor een temp stijging zorgen. Ik weet niet hoe gevoelig jouw temp is maar bij mij maakte alcohol en minder uur slaap echt niets uit maar dit geldt natuurlijk niet voor iedereen. Wat zegt jouw gevoel zelf?

8. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik weet echt niet wat ik denk. Al het niet zo is, schiet dan maar op met die menstruatie. Vorige goede cyclus werd ik gewoon wakker van de krampen en nu dit? Ik drink normaal nooit tijdens lf dus geen idee wat dat met mijn temp doet. Voor mijn ei heeft het altijd wel effect.
    Opgesomd, geen krampen, wel bruin, dichte bmm, zere borsten en tepels. :(

9. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Bij mij maakte alcohol ook niet uit. Als je een beetje bruin verlies hebt hoeft ook niks te zeggen, ik heb dat een week lang gehad na nod. Geen kramp had ik ook niet, wel een beetje zo'n ongesteldheidsgevoel maar geen echte kramp. En zere borsten+tepels kwamen bij mij na nod (vandaag voel ik ze niets overigens). Dus ja de witte test zou kunnen komen doordat het nog wat vroeg was.

Vervelend he die onzekerheid!
    (ik merk dat dit overigens blijft , je valt van de ene in de ander onzekerheid. :()

10. Bloembie

Bloembie Bekend lid

12 sep 2011
    621
    0
    16
    Het enige wat ik je kan aanraden is wanneer je temp morgen nog hoog is, nogmaals een testje doen. Ik hoop dat je morgen gewoon duidelijkheid hebt!

11. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Mijn bmm verandert en het bruin neemt toe. Ik houd sterk rekening met game over.
    Ik ben wel over de teleurstelling heen dat het niet zo is, maar ik heb nu meer zoiets van. Kom op! Bloeden kreng . Dat kan ik de clomid gaan halen bij de apotheek. Mijn bmm is aan het veranderen dus ik denk dat mijn lf weer naar 12 is gegaan en het morgen doorbreekt .

Volgende ronde ga ik niet tempen. Ik krijg er alleen maar hoop van. Als ik dat niet gedaan had had ik nu gedacht. Mooi mijn lf is in ieder geval lang genoeg. Ik denk trouwens dat de timing niet zo goed was bij ons. De eerste keer klussen had vermoedelijk veel dood zaad en de tweede keer was erg dicht op de eisprong, 1 tot een paar uur maar. Dus mss waren de zaadjes er nog niet.

12. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Jammer. Duidelijkheid dus gewoon ongi of een 2e streep is wel zo fijn ja.
    Ik heb een tijd niet meer na de eisprong getempt. Dan wist ik wel wanneer je eisprong is, maar daana ging de meter de kast in en had ik ook niet meer die focus op mijn temp. Misschien dat dat nog een optie voor je is?

13. cbertens

cbertens Actief lid

10 feb 2012
    247
    0
    0
    Ik werk 4 dagen per week al secretaresse
    Den Bosch
    Oohw Babke, wat jammer. Dikke knuffel :(

14. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Het bruin is weer gestopt. Heerlijk die onduidelijkheid :( ;)

15. Zsa

Zsa Fanatiek lid

24 jul 2012
    1.089
    24
    38
    NULL
    NULL
    Irri inderdaad die onduidelijkheid... maar wie weet komt er dus alsnog goed nieuws!!!

16. cbertens

cbertens Actief lid

10 feb 2012
    247
    0
    0
    Den Bosch
    Ja Babke, misschien dat het toch nog niet over is :) Maar een beetje meer duidelijkheid zou leuk zijn.

17. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Mijn lf is langer geworden. Ik heb duidelijkheid. Temp is gezakt dus bloed komt eraan.

18. Bloembie

Bloembie Bekend lid

12 sep 2011
    621
    0
    16
    Balen meid! Wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt. Hopelijk volgende ronde meer geluk!

19. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ja voordeel na een aantal onzekere dagen is dat je het niet meer uitmaakt wat het is als het maar duidelijkheid is :)
    Die dci slik ik voor pco en ik ken iemand die er een langere lf door heeft. Ik nu dus ook. Toen ben ik in het engels gaan googlen en toen vond ik het meer. Dus wat dat betreft ben ik wel blij. Heb voor mijn gevoel al heel wat gewonnen!

20. cbertens

cbertens Actief lid

10 feb 2012
    247
    0
    0
    Den Bosch
    Babke, dikke knuffel en fijn dat je nu duidelijkheid hebt.

Deel Deze Pagina