Met pijn in mijn hart doe ik mijn prachtige wiegje weg waar mijn twee kindjes in hebben gelegen. Mijn zoontje is inmiddels 6 weken oud en het is tijd om op te ruimen (te groot om te bewaren). Allebei mijn kindjes hebben er ongeveer 2 weken in gelegen. Het is een ruim wiegje waarin je kindje, als je dat wilt, best lang kan blijven liggen. Ik heb hem zelf ooit helemaal kaal gekocht, geverfd en zelf bekleed met grijze stof. We hebben er toendertijd een nieuw matrasje van prenatal in gekocht. De verf is er op sommige plekken een beetje afgebladderd (bij schroefjes o.a.), maar ik heb dit niet meer opnieuw geverfd omdat ik dit er eigenlijk wel mooi uit vond zien / beetje antiek. Dit wiegje kun je laten schommelen, maar ook stilzetten. De bekleding is gemaakt van grijze stof en er zitten zwart -witte strikjes /linten aan. Het matrasje ziet er nog super uit. Erbij krijgt u ook een zgan molton en een lakentje met opgeborduurde linten. Voor minder dan 50 euro gaat hij niet weg en met 70 euro is hij direct verkocht. Zie ook marktplaats: Marktplaats.nl > Antiek brocante schommelwieg incl. matras en lakentje - Kinderen en Baby's - Babywiegjes en Ledikanten
wat een mooie wieg als ik zwanger ben deze maand dat weet ik over 1 week koop ik hem hahaha. groetjes
Dankjewel! ik vind hem zelf ook prachtig en heerlijk ruim. Wie weet heb ik hem nog wel als je zwanger bent haha. Maar ik denk het niet. Op marktplaats wordt er al flink geboden.