huisarts

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door snoet, 7 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snoet

snoet Bekend lid

3 feb 2009
    901
    0
    0
    Hoofddorp
    Onze kleine man is vanaf vorige week weer verkouden, niet leuk natuurlijk maar niets om voor naar de ha te gaan. Gebruik luuf en otrivin. Maar..

Ik was vanochtend met hem in het zwembad en toen had ik hem natuurlijk vast. En ik hoorde hem echt pruttelen en helemaal toen ik mijn oor tegen zijn rug aan legde.

Na vraag ik me af of het echt nodig om een afspraak te maken? Of is het gewoon verkoudheid en hoort het er bij

groetjes snoet

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Als hij kortademig is, zou ik even naar de HA gaan.. Beter een keer te veel dan te weinig..

Hier heerst het RS-virus heel erg dus wij nemen zoiezo geen risico's.. ;)

3. Snowtje

Snowtje Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.409
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier heerst ook het RS-virus. Ons dochertje heeft het gehad. Als ze kortademig is of piept echt even naar de huisarts gaan! beter een keer te veel, dan te weinig :)

4. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Als je je zorgen maakt zou ik even bellen. Als je de assistente de situatie uitlegt kan zij meestal wel goed inschatten of het nuttig is om even langs te komen. Bij kindjes onder de 2 willen ze vaak toch het kindje zien.
    Soms is het gewoon even een bevestiging van wat je al weet, maar je kan dan ook soms wat extra tips krijgen over thuismedicatie.
    Je voelt je dan gewoon weer wat lekkerder. Geen enkele huisarts vindt dat een probleem.

Deel Deze Pagina