steigerhout op muur

Discussie in 'De lounge' gestart door linda81, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda81

    linda81 Fanatiek lid

    7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Hoi allemaal,ik wil graag 1 wand met steigerhout bekleden,maar ik zie door de bomen het bos niet meer,welk moet ik hebben?Geschuurd of niet,of geborsteld???Het moet op een muur van spachtelputz komen,kan dat gelijmd worden??
    Heel wat vragen dus.
    Wie heeft er al ervaring mee??en het liefst een foto.???Alvast bedankt,ik ga weer verder googlen...
     
  2. Marlijn82

    Marlijn82 Fanatiek lid

    28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    Gewoon een rachel tegen de muur en daarop vastschoeven. Anders beschadig je je hele muur als je het zat bent. Hier achter de kapstok gemaakt, heb ruw gebeitst steigerhout gebruikt. Wat je gebruikt moet je natuurlijk zelf weten wat je mooi vind, denk met kleine kinderen aan splinters. Zou het dan ruw kopen of gebeitst kopen en dan zelf nog een keer schuren.
     
  3. minon

    minon Niet meer actief

    Simpeler: behang met zn printje
     
  4. linda81

    linda81 Fanatiek lid

    7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Nee ik wil een warme uitstraling...
     
  5. minon

    minon Niet meer actief

    Ik was weer eens te snel want lees nu ook spachtelputz haha dan is behang geen optie.
     
  6. Silverwings

    Silverwings Fanatiek lid

    18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Het begint eigenlijk al met nieuw of gebruikt steigerhout? Als je voor gebruikt steigerhout gaat moet je er ook rekening mee houden dat dit moet drogen en als dit niet goed gedroogd is werkt het nog!
    Ik weet eigenlijk niet hoe dit met nieuw steigerhout zit, dit gebruiken wij nooit..

    Ik zou het ook niet lijmen, dan verpest je de hele muur als je het er weer vanaf wilt halen..
     
  7. Marlijn82

    Marlijn82 Fanatiek lid

    28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    Nieuw steigerhout moet ook drogen. Maar je kunt ook gedroogd steigerhout kopen. Vraag hier dus naar. Zal straks even een foto maken van m'n kapstok waar een wandje steigerhout achter zit.
     
  8. Twee meisjes

    Twee meisjes Niet meer actief

    Je zou een soort raamwerk van latjes kunnen maken op de huidige muur en daar dan de planken op bevestigen.
     
  9. Twee meisjes

    Twee meisjes Niet meer actief

  10. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.872
    7.636
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Mijn broertje heeft een hele muur met steigerhoit en ook met latjes bevestigd.
     
  11. linda81

    linda81 Fanatiek lid

    7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Bedankt iedereen,ik ga gewoon langs de houthandel en zal eens kijken.
     
  12. Tweekids

    Tweekids VIP lid

    26 aug 2012
    13.148
    329
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Steigerhout werkt sowieso nog dus hou daar rekening mee, en altijd een kiertje ertussen laten.
     

Deel Deze Pagina