Hallo ik zou graag een foto reading willen laten doen van mijn zoontje* wie heeft er tips waar ik het kan doen.. of is er misschien iemand hier dit dit kan? groetjes sheila ter meer
heb je al gegoogled naar een spiritueel forum. Daar heb ik het een keer gelezen. Suc7 ermee. Je kan natuurlijk ook altijd naar zo een nieuwe wereld winkel gaan. die zitten overal en doen het d8 ik ook.
ik ben er ook wel heel benieuwd naar maar ben bang voor kwakzalvers... laat derick ogulvi ofzo maar komen die geloof ik wel
haha ja die wil ik ook wel.. of iets ik wil zo graag weten hoe het met mijn mannetje gaat.. ben al opzoek gegaan op google maar dat weet ik ook niet.. wil iemand die iemand anders ook heeft gehad en die er over te spreken is..
hoi dames ik ben pas naar zo iemand geweest. (met foto) en ook ik geloof er niet in. (nu 70 procent) alleen ik ben niet gegaan voor een baby maar voor mijn broer die plots dood in bed lag. laat jonge vrouw met 3 kindjes na. ze zei dingen die ze nooit kon weten. (dus moet wel echt zijn) want hij vertelde het haar. doodsoorzaak hebben we ook niet verteld maar die zij ze zelf omdat hij het vertelde anders kon ze het niet weten. ook vertelde ze dingen via hem die nu speelde hier beneden dan en ook dat klopte. ze vertelde bij wie hij was (en ze kan niet weten wie er in mijn familie dood is) en nog meer maar te veel om te vertellen. ook vertel ik eerlijk dat somige dingen giswerk zijn want van al de vorige dingen die ze vertelde en ik antwoord gaf soms teveel natuurlijk heeft ze die dingen in haar hoofd opgeslagen en naderhand zij ze hetzelfde dus dat was giswerk volgens mij dan. maar dat is misschien omdat ik er niet in geloofde maar ik ben gegaan voor mijn moeder omdat zij in de put zit. heb nu weer een adres van zo iemand dus over een tijdje ga ik weer en kijken of die hetzelfde verteld. tip hou paranormale beurzen in de gaten zo kom je aan goede adressen.
oke bedankt! ik ben ook niet iemand die er snel in gelooft... of je eigleijk weet ik het allemaal niet.. haha maar k hou het in de gaten.. in iedergeval bedankt sterkte met het verlies van je broer.. liefs
@ sheila julie ook veel sterkte voor julie is het een hel (net als voor mijn ouders) voor mij is het iets anders want mijn gezin moet door draaien (4 kinderen) maar ik mis hem heel erg. nog even iets ga niet te snel want ze zitten eerst in een tussen fase voor eer ze op hun plek zijn (dit is om volgens paranormale tot rust te komen voor ze overgaan.) dit duurt 6 tot 8 maanden. dit was de eerste waar wij naar toegingen die dat zij en de 2de beamde dat.
oke, dank je wel.. ik begin nu ook weer te twijfelen.. denk dat hij toch altijd bij ons is.. in iedergeval voor altijd in ons hart..
ik heb het idd ook vaker gehoord dat het even duurd voordat de "geest" overgaat... ik denk dat mijn zoontje nu weg is we hebben heel lang dingen gezien in huis enzo en nu is dat sinds een paar maanden weg ik vind het wel een beetje jammer.. toen het nog gebeurde had ik het idee dat hij nog bij ons was en nu voelt het net of hij ons verlaten heeft maar ik weet hij blijft voor altijd in ons hart!
caruli dat gebeurde hier ook (maar kan ook gebeuren als hij over is hoor) maar ik schrijf het hier niet( pijnlijk voor mij)