Ja maar dat is weer het andere uiterste. Dat ik me thuis niet sta op te dirken voor mijn man wil niet zeggen dat ik niet verzorgd de deur uit ga, want dat zou ik dus nooit doen! Zou me doodschamen in mijn joggingbroek buiten
hahaha, ´s ochtends als ik al om kwart voor 6 met mijn hond buiten in de regen moet wandelen...dan ben ik ook niet moeilijk! Dan hup ik ook zo in joggingpakkie en een muts over mijn charmante slaap kapsel.... Euh om dat tijdstip staat mijn hoofd ook niet naar tutten.
Ik ga ook niet voor de spiegel staan voordat mijn vriend thuis komt. Is eigenlijk nooit in me opgekomen. Van mijn ex moest ik altijd nette kleren aan, haren netjes, opgemaakt etc... Zelfs als ik 's avonds op de bank zat of een relaxdag had! Toen mijn huidige vriend dat hoorde, zei hij dat dat belachelijk was. Al zat ik in een vuilniszak, dan vond hij me nog aantrekkelijk
zo herkenbaar, dat zegt die van mij ook altijd, die boeit het verder niet wat ik aan heb of aantrek, moet echt soms wel 10x vragen als we weggaan wat vind je leuker, en krijg altijd het standaard antwoord dat het allebei leuk staat,en dat een vuilniszak me nog leuk zou staan maar ja, daar heb ik natuurlijk weinig aan om te horen, maar geeft in ieder geval aan dat hij me mooi vindt zoals ik ben, en ja wat ik al zei, ik vindt het gewoon belangrijk voor mezelf om er gewoon goed uit te zien, enige dag dat ik in mijn joggingspullen blijf zitten is de zondag, maar zelfs dan doe ik nog mijn haren en dat beetje make up wat ik altijd gebruik op (wenkbrauwen + lippenstift)
Zit op zondag en doordeweeks na mijn werk ook vaak in joggingpak. Mijn mannetje zegt ook altijd op de raarste momenten dat ik er zo mooi uitzie. Meestal zonder make up en als mijn haar voor mijn gevoel echt niet zit. Als ik uit mijn werk kom ga ik meteen koken en me niet nog eens extra op tutten. Geen puf meer voor, maar meestal zie ik er dan nog goed uit heb een kantoorbaan.
Ik tut me alleen echt op als ik naar buiten ga of als er visite komt. Manlief heeft liever geen makeup. Maar verders altijd wel netjes
Ik tut ook altijd even snel, maar nu met de kleine erbij wel minder, op de een of andere manier wordt ze altijd net wakker als papa thuiskomt, dus meestal ziet hij me met "kind aan de tit" hahaha
Tsja, die joggingbroeken zijn voor mij nu wel een uitkomst, met zo'n dikke buik, dus ga daar ook mee naar buiten. Vriend vindt het ook niet leuk als ik dan een spijkerbroek aantrek (lees zwangerschapsspijkerbroek), want die zitten vrij strak en dan zit zijn kindje klem zegt 'ie. Maar goed, ik heb ook geen zin om alle dagen make-up op te doen en scheren gaat al helemaal niet meer. Dat mag manlief voor mij doen (doodeng, maar oke, zonder ziet het er ook niet uit) Waar ik momenteel gigantisch naar snak is een leuke rok, maar als ik die nu koop dan kan ik die over 2 maanden al niet meer aan. Ik vind altijd, als ik het dan doe, dan wil ik het ook goed doen. , Jee, ik wil allemaal nieuwe kleren, maar het kan niet...
Dat heb ik mijn vriend dus gevraagd om te doen toen ik zwanger was, maar nadat ik eerst zo'n gezicht te zien kreeg, kreeg ik een overtuigend NEE, echt NIET te horen Dus aan het eind van de zwangerschap had ik een mooi oerwoud gecreeerd
Ja hier ook, dat wou hij dus ECHT NIET doen haha maar ja optutten voor hem doe ik ook niet altijd als ik er zin in heb wel en anders niet hij zegt er nooit wat van als ik er niet uitzie ofzo(moet hij ook niet durven )
Alsog mijn man volle zalen trekt, wanneer ie thuis komt.... Met een platgewalst kapsel van de helm en een stinkend motorpak die uitgetrokken wordt en er dan zo'n heerlijke zweetlucht onder vandaan komt.... :sick: En ik dan zeker opgedirkt en al op hem wachten. Nou, ik dacht het niet....
Ik geloof ook niet dat ik mijn man een plezier zou dan met een ge-make-up-t & geparfumeerd "welkom thuis"... Ik maak er eigenlijk alleen maar écht werk van als we uit gaan (als we wat te vieren hebben ofzo). Anders ziet ie me net zo lief in mijn joggingbroek (ja ja ook hier een geliefd kledingstuk) op de bank hangen. Zeker nu hij van mij ook een makkelijke broek kado heeft gekregen Dus we zien er samen niet uit, hahaha!
Jaaaa ik doe dat ook hahahhaha Gewoon wat mn makeup bijwerken, haar mooi leggen, parfum. dan zegt ie altijd hoe lekker ik ruik hihi. Ik ben een thuisblijfmama dus vind het fijn me af en toe op te tutten ook al is het een gewone dag. Da's fijner thuis te komen dan bij een slons denk ik ahhahah. Als ik me niet goed voel of we ruzie hebben doe ik trouwens niet die moeite hoor!
Overigens maak ik me altijd wel op hoor, dus niet enkel voor hem En loop ook altijd netjes gekleed rond behalve als ik me slecht voel. Makeup bij mij is wat blush, subtiele oogschaduw, & mascara dus niet overdreven. Hier ook vaak complimentjes op de raarste momenten maar het mooiste compliment is wanneer ie zegt dat ik een super mama ben voor nona
hier ook een motormuis, en als dat pak dan uitgaat heeft ie er soms nog een scheet inhangen van onderweg, zo'n pak lucht niet ale: !