Hier geboren met make-up.. ik haat he echt als mensen zich verslonzen... zo jammer. Zonder iemand aan te vallen, ik bedoel ik ken een meid, nu 28 jaar. Vroeger echt een leuke/verzorgde griet. Nu heeft ze twee kindjes en doet niets meer aan haar uiterlijk. Dan denk ik echt... ga eens jezelf verzorgen.. pfttt... je wil er toch ook mooi bijlopen. hihihihihi, maar toch is dat overal anders. ik ben ook getrouwd met make-up.. dus!
Ik vind het altijd leuk om me op te tutten de vrijdagavond als vriend thuis komt. Leuk rokje aan,mooie kousen. Ik heb alleen een hekel aan make up omdat ik een bril heb en je ziet er dan toch nauwlijks iets van rot bril
ik doe dat niet hij neemt me maar zoals ik ben en niet alleen met plamuur op mijn gezicht hij maakt zich ook niet mooier voor mij als ik thuis kom
nou dan heb ik er hier zeker eentje lopen van mars ofzo, want die vond het alleen maar interessant die heeft me later na de bevalling zelfs nog geholpen een hechting eruit te trekken die me verschrikkelijk dwars zat al moet ik zeggen dat ik het in het begin zelf wel dood en dood eng vond hoor
Leuke reacties allemaal! Doe het trouwens niet puur en alleen voor man hoor, vind het zelf ook fijn om er leuk bij te lopen. En natuurlijk kent ie mij ook met een slaapgezicht,slaaphaar en jogginpak en vind me nog steeds de mooiste. Vind het gewoon fijn om hem fris en fruitig op te wachten! 8)
Hahahaha hier ook...als ik thuis ben loop ik lekkr in mijn joggingbroek...heb ik over gehouden van mijn zwangerschap ik was zo dik dat ik echt niks meer paste en niks zat lekker dus dan maar een joggingbroek...maar als ik de deur uit ga ben ik verzorgd tot in de puntjes hoor
ik doe dat niet...en ik verslons mezelf echt niet...naja...nu tijdens de verbouwing misschien een beetje...maar heb amper een goeie spiegel om in te kijken... Toen ik nog werkte deed ik het trouwens ook niet...dan vind ik (en mn gezicht) het juist wel lekker om een dagje geen troep op te hebben... en mn vriend werkt onregelmatig...hij is vaak pas om 12 uur thuis...nou ik ga echt niet 10 minuten voor ik naar bed ga mn make-up doen hoor! en als ie na een nachtdienst om half 7 thuis komt ben ik ook nog niet zo ver!
niet altijd, maar doe het weleens. ff deo en nieuw geurtje, beetje lipgloss. en dat na 10 jaar makeup ga ik niet bijwerken. helaas merkt ie niet dat ik weer fris ruik. ga altijd wel met sophie op de uitkijk staan, als het eten het toelaat, vind ie leuk ik ga dan ook nooit zonder makeup de straat op. valt wel mee hoor, geen plamuur, alleen mascara en wat oogschaduw. alleen met de geboorte van sophie zag ik er op straat naar het zkh niet uit, maar ja toen zat ik ook middenin de persweeen
Ik maak me op als ik smorgens uit bed kom(en dan ook alles erop en eraan) en werk het een paar x per dag bij,mijn man ziet me heel de dag zo want we werken samen,maar voor hem hoef ik het eigenlijk niet te doen,hij vind het me het mooist naturel als ik net uit de douche kom ik doe het dus puur voor mezelf.Zou echt niet zonder willen en ben het wel met Tweemeisjes eens,vaak zie ik ook vrouwen waarvan ik denk,een make-upje en een leuk kapsel en je ziet er gelijk 10x beter uit!
Ik doe dat niet voor mijn vriend, maar voor mezelf. Ik vind het helemaal niks als ik zonder make up en in slonzige kleren door het huis loop. Ook als ik de hele dag thuis ben, doe ik een kort rokje en leuke laarzen aan bij wijze van spreken. Als ik in de spiegel kijk, vind ik mezelf er leuk uitzien en daar gaat het mij om. Ik doe het niet per definitie voor mijn vriend.