Haj meiden,, de meiden die zwanger zijn of zijn geweest hebben jullie last gehad van blauwe aders over je onderbuik en je borsten? ik merkte vandaag op dat ik dikke blauwe aders heb die over mijn onderbuik heen lopen,, heb dit normaal niet.. dat weet ik zeker,, het zit er pas sinds vandaag .. eigelijk best lelijk gaat dit nog weg ?
Hey, Bij mij begon het met blauwe aders op me borsten daarna kreeg ik een soort melkkliertje op me borst, toen begon ik het toch wel raar te vinden en ben ik gaan testen....en ja zwanger Het trekt wel weg, maar het ligt aan je huid of je het blijft zien want bij mij zie je het nog lichtjes. Groetjes Lieverdje,
Okj ik moet nog een paar daagjes wachten.. maar begin het nu ook steeds vreemder te vinden heb dit echt nog nooit gehad.. knuffel lindy
Mijn aders worden nu ook zichtbaarder.. maar dit komt meer omdat de huid wat uitrekt ... In het begin van de zwangerschap had ik hier geen "last" van ...
okj.,. nou we zullen zien .. ik ga donderdag of vrijdag pas testen.. wil niet me zelf teleur stellen,, weet dat het moeilijk is,, maarja als ik zwanger ben zit het er over een paar dagen ook nog wel
Heeft iemand anders dit wel eens gehad voor NOD? ze worden met de dag duidelijker,, het is echt lelijk,,
Ja, ik merkte een paar dagen voordat ik ongesteld moest worden (dag of 5) dat ik aan de zijkant van mijn borsten wel duidelijke blauwe aderen had zitten. Maar ik had er nog nooit eerder zo naar gekeken.... het viel me ineens op tijdens het insmeren. En inderdaad.... zwanger! Nu zijn het er wel beduidend meer! Op mijn buik trouwens niet....
Ik heb ze ook op mijn borsten en toevallig 1 hele duidelijke over mijn buik...ach ik heb t er graag voor over en t trekt straks wel weer weg denk ik....... Succes met testen hoor!
Ik heb ze ook op mn borsten, zie ze vooral 's avonds nog duidelijker als overdag...Beetje gek. Heb er ook nooit zo op gelet, maar zie het nu toch best goed, dus heb het idee dat dat eerder niet zo was anders had ik dat wel geweten toch? Maar goed, we zien wel, je bent in ieder geval niet de enige!
Ik heb er heel veel over mijn borsten en buik lopen. Hoe verder mijn zwangerschap komt heo meer het er zijn. Volgens mij kotm het door het uitrekken van je huid, dus die wordt dunner en ga je de aders duidelijker zien! Gaat allemaal weer weg! Of je daaraan kan zien of je zwanger bent? Geen idee! Ik bedacht elke maand nieuwe dingen waardoor ik zeker wist dat ik zwanger was! hahahaha Maar helaas... Het enigste waar ik aan merkte dat ik zwanger was waren trekkende liezen! Verder niks raars of anders! Ik ga voor je duimen!
Voordat dat ik positief teste was dat het eerste waaraan ik zag dat ik wel eens zwanger kon zijn. Mijn borsten zitten vol met blauwe lijnen,vind het er lelijk uit zien. Liefs Vlindertje