Wij zijn het eindelijk eens over onze top 3 meisjesnamen het gaat worden: Belle Skye Yara Skye of Ella Skye Welke vinden jullie het mooist?
Oei lastig.. ik vind Skye niet zo mooi dus dat vertroebelt het beeld wat... Hoe spreek je dat eigenlijk uit? Skai of Skaje of Skajie? Even kijken.. Gewoon Sky (skai - lucht) Belle, Yara of Ella.. Van deze namen vind ik Belle niet mooi (niet elk kind is mooi en dat moet je wel zijn met zo'n naam). Yara vind ik zelf wel leuk maar leuker als Jara en Ella.. ja, dat vind ik een leuke naam dus: 1. Elle Sky 2. Jara Sky 3. Belle Sky
Ella Skye vind ik verreweg de leukste van deze drie. Ik vind Bella wel een leuke naam, Belle niet zo (Belle en het beest). Jara vind ik leuker dan Yara, maar ben er niet weg van.
Ff denken!! Ik vind ze alle 3 niet zo (sorry) Dan toch Yara het leukst! Skye vind ik wel heel mooi! Wat is er met Abby gebeurt?? Afgekeurd????
Ik begrijp de combinatie tussen de eerste en de tweede naam niet zo goed, maar daar zal je vast een hele goede reden voor hebben . Ik vind Ella (liever nog Elle) het mooist.
Ella vind ik het mooist dus dan krijg je Ella Sky, sky vind ik niet mooi, maar goed dat was geen optie om te kiezen.
Ik vind Ella Skye het mooiste. Yara past voor mn gevoel niet goed bij Skye (nederlands-engels) en Belle vind ik een beetje tuttig.
Ella Skye!! Mooi hoor, vooral Skye... Je hoort het niet vaak! Maar dat heeft voor ons een speciale betekenis doordat we op Skye (Schotland) geweest zijn. Is de naam daar ook van afkomstig????
1. Ella Skye 2. Yara Skye 3. Belle Skye Belle Skye vind ik een beetje te veel van het goede... (mooie hemel... dat is zo overduidelijk naar mijn mening), en het loopt ook niet zo lekker als je het uitspreekt... (ik spreek Belle op z'n Frans uit, dus "Bell", zonder "e") Maar Ella en Yara zijn heel leuk!