1. Ella Skye 2. Yara Skye 3. Belle Skye Belle Skye vind ik een beetje te veel van het goede... (mooie hemel... dat is zo overduidelijk naar mijn mening), en het loopt ook niet zo lekker als je het uitspreekt... (ik spreek Belle op z'n Frans uit, dus "Bell", zonder "e") Maar Ella en Yara zijn heel leuk!
Abby klinkt toch tè engels helaas... We zijn een beetje een andere weg ingeslagen qua eerste naam, wil nog wel steeds apart en dan is Belle het minst voorkomend... Maar Ella of idd Elle is ook mooi! Vind Kiki en Coco ook wel leuk eigenlijk... Hmzzz wat lastig! Ben onderhand bang dat we de juiste naam niet gaan vinden.
Wij hebben ook een engelse naam voor de eerste en willen ook niet te engels bij een tweede! Misschien ook wel totaal wat anders!! Ik vind Kiki ook heel leuk Coco iets minder! Moeilijk he! Wijk hebben gister te horen gekregen dat we 70 procent kans hebben op een meisje!! Echt SUPER! Maar nu weer een meidennaam verzinnen!!! Pffff...... Jongensnaam hadden we al klaar! Heel veel succes!!!
Ik vind Skye niet zo, dus dan wordt het moeilijker. Bella vind ik zo tuttig omdat het ook mooi betekent. Ik ga voor Ella Skye. Yara vind ik mwoah.
Ik vind Ella wel mooi, maar in het plat nederlands echt niet, dan is het zo oudhollands, terwijl het juist wel een mooie vrouwelijke naam is. Belle vind ik niet zo leuk. Yara vind ik wel mooi klinken los. In combi vind ik Ella Skye erg mooi! Op de 2e plek vind ik Yara Skye mooi. Maar eigenlijk vind ik Skye de mooiste naam.
ook mijn top 3 - hoewel ik me weer aansluit bij iemand anders die zegt dat Yara het beste klinkt met Skye. Maar ik vind Belle de leukste naam
Ik vind Yara Skye juist niet zo leuk klinken, maar de andere twee beter. Ella vind ik de leukste naam en het mooist bij Skye, dus Ella Skye!
Ik vind ze allemaal mooi maar vind skye bij geen van 3 passen bind het ook niet mooi. Ik zou voor yara gaan.
Ik vind Ella het mooist, dan Yara en dan Belle. Ik moet zeggen dat ik een Yara ken die echt een verschrikkelijk ijskonijn is dus dat vertroebelt mn mening enorm!