Nothing else matters van Metallica Werd op onze bruiloft in het gemeentehuis gedraaid, 's avonds hebben mijn man en ik op dat nummer gedanst en een couplet uit dat nummer stond op het geboortekaartje van Lars. "Trust I seek and I find in you every day for us something new open mind for a different view and nothing else matters" Heb een tijdje gehad dat het te vaak werd gedraaid, maar na onze bruiloft ben ik het opnieuw gaan waarderen en nu wordt ik helemaal snif snif als ik het hoor....
Maxwell - Pretty Wings Ik kan eigenlijk niet eens zo goed uitleggen wat ik er zo mooi aan vind, kan het gewoon niet luisteren zonder kippenvel te krijgen. Gewoon zo'n liedje waar alles aan klopt.. YouTube - Maxwell - Pretty Wings
Die nummers van Guus zijn ook echt mooi ja... Hele mooie teksten en toepasselijk voor de juiste momenten.. Sommige nummers hier kende ik nog niet, leuk! Want er zitten echt mooie nummers tussen. Kan ik weer een leuk verzamelcd'tje samenstellen Ook écht prachtig is Family Tree, werd op de begerafenis van mijn oom gedraaid... Ben in november naar een concert van ze geweest, gewoon kippenvel... Venice - Familiy Tree YouTube - Venice - The Family Tree Ook mooi: Milow - little more YouTube - Milow - little more time xxx
Momenteel Alicia Key's met thats how strong my love is YouTube - Alicia Keys - That's How Strong My Love Is (New Song 2009)
Beyonce- My man (mede door de vooroordelen die mn familie had over mn vriend) Wia Buze- de roos, hou normaal helemaal net van dat soort muziek maar die is gedraaid op mn omas crematie en heeft gewoon een speciaal plekje elke keer als k het nummer hoor krijg k weer tranen in mn ogen.
eeeh ff denken wat vind ik nu echt mooi en ook de tekst. Dan wordt het toch frozen van madonna ik vind het een hele mooie tekst...waarom weet ik niet vind het echt super mooi!
Dochters van Marco Borsato. Toen dat nummer uitkwam wisten wij net dat we een dochter zouden krijgen dus ik vind het speciaal om die reden. Verder vind ik oneindig veel nummers mooi en ligt het maar net aan mijn stemming of ik hard sta mee te bleren of tranen in mijn ogen krijg bij het horen van een bepaald liedje.
ohhh Trijntje Oosterhuis- Nu dat jij er bent!! Zoooooooooo mooi ik krijg er elke keer weer tranen van in mijn ogen! YouTube - Trijntje Oosterhuis - Nu dat jij er bent