Ik hou erg van muziek en ook veel van rustige nummers. En ik heb zo'n mooi nummer van Treintje oosterhuis dat heet:Nu dat jij er bent en dat is zo'n mooi nummer. Dat heeft ze geschreven voor haar eerste kindje en o zo mooi en emotioneel. Aangezien ik erg emotioneel ben is dit een perfect nummer. Ik draai dit nummer heel vaak. Groetjes Teddy.
Ja dat is een heel mooi nummer, ik heb dat nummer als achtergrond muziekje op de site van mijn meisje. Hele toepasselijke tekst
Idd een super nummer... ik heb een heleboel van die speciale nummers op de weblog van mn dochter. Super om naar te luisteren!
daar moet ik altijd van janken! van die van; slaap maar! ik besef alles nog maar half, maar dan word het ineens allemaal heel wonderlijk!
Trijntje heeft ook een nieuw nummer geschreven over haar zoontje. Die heet; Mothers love. Echt heel mooi, met de hartslag als achtergrond die staat op haar nieuwe CD. Toen was ze nog niet zwanger van haar 2e zoon
Ja die van Marco borsato is erg mooi van slaap maar. Ik ben nog niet zwanger maar ik weet nu al als ik het mag worden dat ik heel veel naar deze muziek ga luisteren want het is inderdaad zo toepasselijk als je zwanger bent. Groetjes Teddy.