Deze foto kwam ik tegen...

Discussie in 'De lounge' gestart door Kiki, 10 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
  2. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

:evil: :evil: ik wil geen kinderen meer hahaha. jeetje hoe zullen die mensen geschrokken zijn zeg

3. Lijn

Lijn Lid

29 mrt 2006
    88
    0
    0
    Geweldig!! haha
    (zolang het neit bij jezelf gebeurd :) )

4. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Deze foto heb ik al eens gezien hier op het forum, maar blijft geinig.

5. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    ja is al hier geweest op het forum
    paar weekjes terug denk ik..
    hij is geweldig ja

6. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    whaahaaha, maar ik zou deze kindjes ook niet meer willen, hihi

7. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik moet wel erg lachen om die trotse gezichtjes. Die vinden dat ze er n prachtig kunstwerk van gemaakt hebben, natuurlijk.

8. Niet meer actief

Ooooooo, maar wel een koddig gezicht ( zolang het niet bij jezelf gebeurd)

Hoe hebben die ouders alles schoon gekregen?

9. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    :) :) :) :) :) :)
    Dat is nou het leuke van kinderen, "soms" kunnen ze dingen uithalen :) :) :)

10. Belle

Belle Fanatiek lid

7 nov 2005
    1.380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    Kijk, en daarom wil ik zo graag kinderen. Dit hoef ik toch verder niet uit te leggen hè? ;)

11. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    allemachtig , het zal je gebeuren, ik hoop dat het laminaat al aan van vervanging toe was en de t.v. ook.... ( het is wel grappig maar ook weer niet)

12. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Hahahaa...en die gezichtjes erbij. Apetrots op hun "kunstwerk"!! :)

Je zou ze achter het behang plakken.....

13. winnie1984

winnie1984 Actief lid

4 jul 2006
    386
    0
    0
    Tilburg
    Haha leuke foto

Dat zijn de oppas kindjes van mijn beste vriendin, zijn hele lieve kindjes alleen dit was echt een rotzooi haha

liefs winnie

14. idd is al een topic over!
    Hopelijk gebeurt het hier nooit.

15. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Vindt het wel grappig inderdaad. De kinderen hebben wel dolle pret, maar als het mijn kinderen waren .... ik zou niet eens weten hoe ik daar op zou reageren.

16. Niet meer actief

Gatsie, je zal je huis maar zo vinden! Ik denk dat ik de humor er wel van zou kunnen inzien, achteraf, maar op het moment zelf zeer geschrokken zou zijn! Maar ja, ligt het niet een beetje aan de ouders zelf dat dit zo ver heeft kunnen komen?
    Het is iig wel leuk om te zien, bij anderen ja!

17. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ohhhhhhhhhhhhhhhhh wat erg, wat zul je dan balen.....

18. patries38

patries38 Bekend lid

2 mei 2006
    811
    0
    0
    verpleegkundige
    Hoi,
    Nou, ik heb het zelf meegemaakt, erg "leuk"kan ik jullie zeggen :evil: :evil: :evil:
    Mijn oudste was s'middags uit bed gekomen, maar ik hoorde het niet want ik was net lekker een paar deuren aan het aflakken. Net een nieuwe halve liter bus opengetrokken van de allerbeste kwaliteit supersterke hoogglans lak, het mocht wat kosten.
    Hoor ik ineens achter"mama verven"' ik kijk dus om, ik wist niet wat ik zag, had ie de gehele bus over zijn hoofd uitgegoten!!!!! :evil: :evil:
    Ik dacht werkelijk dat ik in een nachtmerrie zat, zat echt een minuut vol afgrijzen mijn zoon aan te staren. Hij ook naar mij, zag alleen een paar donkerbruine ogen door een laag witte lak heen.
    Er droop een dikke laag over mijn houten vloer heen, je weet wel, prachtig frans eiken met zo''n groef, aaaaaaarch!!!
    Ik dus mijn zoon onder de douche gezet, een grote kleefmassa, tegels onder en ik onder.Ondertussen luid krijsend en ik volledig de weg kwijt. Mijn man gebeld dat hij wasbenzine moest meebrengen , en dat ie SNEL thuis moest komen.
    We hebben anderhalf uur werk gehad om het spul uit zijn haar te wassen, van zijn gezicht te peuteren, zelfs zijn wimpers zaten onder , in zijn neus.
    De vloer vervolgens met thinner schoon gemaakt, hadden we ineens een blanke vlek in de vloer, de tekenen zijn nog steeds te zien.
    Ja, ik kan mij voorstellen wat die ouders hadden gedacht bij het zien van die foto, ik was in staat om gewoon weg te rijden met de auto, maar ja, dat doe je natuurlijk niet.
    SCHATJES ZIJN HET!!!!!
    ach, nu lachen we erom maar dat heeft wel even geduurd :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
    groetjes Patricia

19. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik heb een keer een drama meegemaakt met frituurvet, dat was ook om te gillen, maar als ik dit zie....................... :confused: ](*,)

20. Chelsea

Chelsea Bekend lid

6 aug 2006
    526
    0
    0
    Keukenassistente
    Rotterdam
    Achter het behang plakken? ;)

Deel Deze Pagina