Mooi nummer

Discussion in 'Vlinder lounge' started by Mauw, Feb 22, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mauw

Mauw Fanatiek lid

Sep 4, 2012
    1,626
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi lieve meiden,

Na veel steun te hebben gehad van het nummer van Blof - zo mooi, kwam ik dit nummer tegen: Ed Sheeran - Smallbump. Een aanrader en daarom deel ik dit graag met jullie.

Liefs.

2. Themar

Themar Actief lid

May 18, 2010
    127
    1
    0
    Prachtig Mauw!

Hoe is het met je?

3. Lun

Lun Niet meer actief

Zeker een heel mooi nummer. :)

4. J10

J10 Actief lid

Oct 14, 2012
    249
    0
    0
    Mauw, mooi!
    Dank dat je dit deelt met ons.

5. Lun

Lun Niet meer actief

6. lovekid

lovekid Lid

May 25, 2012
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt dit nummer hebben wij ook op de crematie van onze eline gedraait en als afsluiter het nummer precious one van celine dion op t laatse stukje van het nummer stonden wij als laatste bij har en hebben wij haar de laatste fysieke kus gegeven

Ik heb de nummer nog niet weer beluisterd. Weet ook niet echt hoe ik hier op zou reageren en wil het denk ik ook nog niet weer horen.

7. lovekid

lovekid Lid

May 25, 2012
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt dit nummer (zo mooi van BLQF ) hebben wij ook op de crematie van onze eline gedraait en als afsluiter het nummer precious one van celine dion op t laatse stukje van het nummer stonden wij als laatste bij har en hebben wij haar de laatste fysieke kus gegeven

Ik heb de nummer nog niet weer beluisterd. Weet ook niet echt hoe ik hier op zou reageren en wil het denk ik ook nog niet weer horen.

8. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

Apr 17, 2008
    1,981
    2
    0
    Wij hadden heel veel steun aan de volgende nummer die we ook op de crematie hebben gedraaid:

Beyonce: Halo
    Anouk: One Word
    Phill Collins: You'll be in my heart.

Ook luisteren we op het moment veel naar Matt Simons, With You

9. Twixxy

Twixxy Actief lid

Feb 6, 2013
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marco Borsato met slaap zacht hebben wij op de crematie gedraaid.
    Is ook erg mooi!

10. fleurdeg

fleurdeg Lid

Jan 28, 2013
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echt mooi :)

11. mol

mol Fanatiek lid

Feb 14, 2013
    1,860
    0
    36
    Female
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    prachtig nummer...snik en "zo mooi"is ook zo een mooi nummer...bedankt om dit te delen

12. Blom

Blom Lid

Oct 10, 2010
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben meerdere liedjes op de begravenis van ons zoontje gedraait, celine dion: Call the man en Fly , queen, say it's not true, Marco borsato, voor altijd en als laatste woezel&pip gezongen door chantal janzen : Ga je mee naar het land van je ogen dicht.

13. cinderella1978

cinderella1978 Actief lid

Oct 25, 2011
    359
    0
    0
    Katie Melua- Little Angels
    Dit is een van de nummers die we op de begravenis hebben gedraaid van ons dochtertje Melissa, Melissa is 1 van een tweeling het andere kindje was ik al verloren met 12 weken, ik haal heel veel steun uit dit nummer ik vind het zo'n onwijs mooi nummer en zo toepasselijk.

Verder wou mijn man heel graag het nummer Zij - Marco borsato en we vonden alletwee het nummer Celtic Woman - One World heel mooi.

14. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

mooi nummer!

Wij hebben ook blof gedraaid, en

woezel en pip - het land van je ogen dicht
    Israel - Somewhere over the rainbow

Nu vind ik ook Matt Simons with you mooi en van Passenger - Let her go (we hadden een dochter)

Share This Page