Hoi lieve meiden, Na veel steun te hebben gehad van het nummer van Blof - zo mooi, kwam ik dit nummer tegen: Ed Sheeran - Smallbump. Een aanrader en daarom deel ik dit graag met jullie. Liefs.
Een kennis van ons heeft dit nummer gedraaid bij de crematie. Vind ik ook heel erg mooi. 05. I'll Find A Way - Rachael Yamagata - YouTube
Klopt dit nummer hebben wij ook op de crematie van onze eline gedraait en als afsluiter het nummer precious one van celine dion op t laatse stukje van het nummer stonden wij als laatste bij har en hebben wij haar de laatste fysieke kus gegeven Ik heb de nummer nog niet weer beluisterd. Weet ook niet echt hoe ik hier op zou reageren en wil het denk ik ook nog niet weer horen.
Klopt dit nummer (zo mooi van BLQF ) hebben wij ook op de crematie van onze eline gedraait en als afsluiter het nummer precious one van celine dion op t laatse stukje van het nummer stonden wij als laatste bij har en hebben wij haar de laatste fysieke kus gegeven Ik heb de nummer nog niet weer beluisterd. Weet ook niet echt hoe ik hier op zou reageren en wil het denk ik ook nog niet weer horen.
Wij hadden heel veel steun aan de volgende nummer die we ook op de crematie hebben gedraaid: Beyonce: Halo Anouk: One Word Phill Collins: You'll be in my heart. Ook luisteren we op het moment veel naar Matt Simons, With You
Wij hebben meerdere liedjes op de begravenis van ons zoontje gedraait, celine dion: Call the man en Fly , queen, say it's not true, Marco borsato, voor altijd en als laatste woezel&pip gezongen door chantal janzen : Ga je mee naar het land van je ogen dicht.
Katie Melua- Little Angels Dit is een van de nummers die we op de begravenis hebben gedraaid van ons dochtertje Melissa, Melissa is 1 van een tweeling het andere kindje was ik al verloren met 12 weken, ik haal heel veel steun uit dit nummer ik vind het zo'n onwijs mooi nummer en zo toepasselijk. Verder wou mijn man heel graag het nummer Zij - Marco borsato en we vonden alletwee het nummer Celtic Woman - One World heel mooi.
mooi nummer! Wij hebben ook blof gedraaid, en woezel en pip - het land van je ogen dicht Israel - Somewhere over the rainbow Nu vind ik ook Matt Simons with you mooi en van Passenger - Let her go (we hadden een dochter)