Dus toch...

Discussion in 'Miskraam' started by Does81, Dec 6, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Does81

Does81 Bekend lid

Mar 26, 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
    Dag dames,

Ik was hier vorige maand met een goede afloop, helaas nu niet. :(

Gisteren (met Sinterklaas), wederom een scan omdat ik de avond ervoor wederom vloeide. Ons kleintje is helaas niet meer... Het voelt echt...tsja...vul maar in. Op de dag die ik gewoon ontiegelijk haat (bonfire night, hond overstuur elk jaar), kreeg ik geweldig nieuws, op de dag die ik geweldig vind (ja mevr van de un, met alle respect, er kunnen ergere dingen gebeuren op deze dag), krijg ik dit.
    Ik was alleen omdat mijn man die dag terug kwam van een ander land (voor zijn werk) en heb mijn ouders niet in de buurt. Die zitten in NL.
    Het ziekenhuis werd ik gek van... Alsof niemand daar met mekaar communiceert. Telkens dezelfde vragen, wat is je adres, geboorte datum. Serieus?! Documenteren jullie niks ofzo? Weer precies hetzelfde moeten vertellen als op de eerste hulp, wanneer het begon, heb ik pijn. De dokter wist niet eens van de scan een maand terug! What the?! Heb nooit klachten over de NHS gehad hier, maar nu voelde het echf als een ballentent... Ik wilde alleen maar naar huis en ipv dat moest ik het hele ziekenhuis door van de ene afdeling naar de andere waar ik ook nog van kamertje naar kamertje ging. Wow...niet te geloven... En weer, nee niemand is erbij! En nee ik heb geen pijn, ik vloei wel continu en NEE ik wil NIET NOG MEER DINGEN INGEBRACHT KRIJGEN! IK WIL NAAR HUIS! Bah bah bah...
    Ik moet over 2 weken terug dat ze kijken of het eruit is...fijn 2 dagen nadat ik de 20w scan zou hebben...vraag me af of ze dat wel doorgeven aan mekaar, niet meer nodig.
    Een vriendin heeft me opgehaald, hebben samen de kraan opengezet buiten bij de ambulances. Als ik zo terug kijk een poetische plek... :(
    Voel mezelf echt verrot...zoveel tranen overal...wat zo'n leuke dag had moeten zijn... We komen er wel weer door, maar wat een ellende even... Na heel die mmm mogen we dit ook nog aftikken op de lijst van ervaringen waar we zonder mee hadden gekunt...
    Mijn excuses dat het allemaal zo depri en evt kwaad klinkt...ik wilde het van me af schrijven... De kerstboom was ik van plan vandaag op te zetten, maar die blijft nog mooi in zijn doos...helemaal geen zin in... Heb iig een foto meegekregen, kan er niet veel op zien, maar heb iig iets. Dit kleintje was er, het is mogelijk en zullen hem/haar nooit vergeten...:(

2. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

May 1, 2013
    1,346
    1
    36
    Wat ontzettend verdrietig, Does! F*ck die kerstboom nu, je hebt wel andere dingen aan je hoofd. Verdriet :(

Een klein dingetje begrijp ik niet. Je moet over 2 weken terugkomen om te kijken of je mk volledig is, en dit is 2 dagen nadat je de 20 weken scan zou hebben gehad? Ben je dan nu 18 weken?!

3. Does81

Does81 Bekend lid

Mar 26, 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
    Excuses, 2 dagen na m'n 12w scan is dat... Typefoutje kan er ook nog wel bij. ;)
    Ja idd die kerstboom ligt waar die al het hele jaar lag. Ben blij dat ik m nog niet gepakt had vast. Bah wat een dagen...

Bedankt voor je reactie!

4. Angels88

Angels88 Bekend lid

Apr 2, 2013
    581
    0
    0
    Does heel veel sterkte! Wat een slecht ziekenhuis dan... Tenminste dat je alles elke keer vertellen moet!

Knuffel!

5. kimberly1989

kimberly1989 Fanatiek lid

Sep 23, 2013
    1,743
    277
    83
    Female
    Jeugdhulpverlener
    Heel veel sterkte :(

6. Noralie87

Noralie87 VIP lid

Jun 11, 2013
    7,110
    4,702
    113
    Female
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Heel veel sterkte!

7. Does81

Does81 Bekend lid

Mar 26, 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
    Bedankt dames. Het is vrijdagavond gebeurt. Hebben samen flink de kraan open gezet en afscheid genomen. Toen het eenmaal gebeurt was, kwam er rust. Kan het niet echt uitleggen, maar echt rust en vrede. Ik ben blij dat ik iig de 6w scan had en weet dat dit kleintje toch kort geleefd heeft. Dus ook al hebben we deze maar een paar weekjes mogen hebben, we houden toch in gedachten dat hij/zij er was. Natuurlijk hadden we liever gehad dat we deze mochten houden, maar ben blij dat we dit iig gehad hebben. Dit kleintje is nu bij onze grootouders, waar deze zeker verwend wordt.
    Nogmaals bedankt voor de steun! En veel sterkte voor de dames en heren die helaas ook hierdoor moeten of gemoeten hebben.

Share This Page