Wat vinden jullie van de jongensnaam "Lennart"? Mooi of niet? Dit is mijn man zn favoriet, maar ik twijfel een beetje... Alvast bedankt!
Persoonlijk vind ik het niet zo.. Maar kan ook niet echt zeggen wat het is waarom het me niet aanspreekt. Gewoon mijn smaak niet denk ik.
Niet mijn naam maar op zich wel een mooie en komt niet heel veel voor. Ken een niet zo'n leuke Lennart en dat is toch behoorlijk bepalend
ik vind het een leuke gewone normale naam, ik houd helemaal niet van die orginele mode namen als Binck, Dex, Boet, en Maas.
ik vind het ook geen mooi/leuke naam maar dat is pp anders ik hou liever van apparte namen die niet veel voorkomen
Ik vind het wel een leuke jongensnaam. Maar dat is niet belangrijk, belangrijker is dat jíj het een mooie naam vindt.
ik vind het best een leuk naam dit is de keuze van je man wat had jij zelf dan voor een naam in gedachten
Bedankt voor de reacties Andere namen op ons lijstje zijn Alexander Jens ( kunnen we niet meer nemen, vriendin heeft haar zoontje zo genoemd) Noah Lennart vinden we allebei wel speciaal en mooi... Voor een meisje hadden we Linde en Eva als namen om een beetje een idee te geven van onze smaak groetjes