Hubby gooit na het douchen altijd zn kleding op de grond in de badkamer terwijl letterlijk 10cm verder de wasmanden staan... Zó bloedje irritant. Mijn zoontje heeft zn kamer op zolder, op overloop op zolder staat de wasmachine met ook een wasmand ernaast maar ook mijn zoon gooit zn kleding op de grond. Enige die de was hier in de wasmachine of wasmanden doet is mn dochter van 2....
blauw,zwart, bruin en groen kan je toch gewoon bij elkaar doen zeker de blauw en zwart. wasmiddel voor donkere was erbij en klaar.
hier de volgende wassen: - hand-, thee-,vaatdoeken was 60-90 graden - donkere was - gekleurde was (voornamelijk rood/roze) - witte was 40 graden. beddengoed gaat vaak meteen in de was. Ik heb 4 ikea bakken op elkaar gestapelt staan waar ik zou alles uit kan vissen.
ik heb 3 van deze: SORTERA Afvalbak met deksel - 37 l - IKEA op elkaar gestapeld en nog een zilveren mand voor de bonte was, die 3 zijn voor bonte was, lichte was en 1 voor uniformen en overhemden, en dan doe ik de handdoeken/ witte was meteen in een wasmand
Ik heb van die Ikea kratten en die staan in de bijkeuken. Wij hebben een kleine badkamer dus kan daar sowieso geen wasgoed opslaan.
Past in één mand gewoon aan was hetzelfde als in een volle wasmachine? Supertip! Precies wat ik zocht