Ja lastig hesorry Ik kon ook niet kiezen, mijn man heeft uiteindelijk de knoop doorgehakt Wij hebben 135 betaald voor Amelia, ik zie dat hij bij toysxl 175 is
oh net even vriend lief en moeder laten kijken en daar heb ik dus ook niks aan Kunnen nu helemaa niet meer kiezen hahaha de Savannah, mijn droomhuis of de Amelia @sab wat heeft de Amelia op het balkon? 1 van de andere heeft namelijk een schommel Deze nog iets speciaals?
Amelia heeft alleen een parasol op het balkon De Savannah heeft idd een schommeltje maar daar kukelt barbie toch zo vanaf wat ik bij dat huis wel leuk vind is dat die een 'zolder' heeft Maar helaas dus geen lift. Je kunt bij zo'n kidkraft huis geen 'verkeerde' keuze maken, dat scheelt ze zijn allemaal geweldig!
Ja, het dak is ook van hout. Enige plastic wat ik kan verzinnnen is de kroonluchter, en het bad en de wc Het bad denk ik zodat er echt water in kan.
oh super gaaf zeg welke denken jullie dat het leukste in haar slaapkamer pas? zal even 2 fotos van haar slaapkamer toevoegen. Zijn niet zulke heldere fotos maar wel een idee zoals het er nu uitziet. de poppenhuis komt of op de plek waar nu het tafeltje met 2 stoeltjes staat. Of links naast haar bed waar nu het poppenwiegje staat... Bekijk bijlage 199036
ja alles staat op haar kamertje, het gaat erom welke zij zelf het leukste vind, kan je haar niet op een plaatje laten zien en zelf uit laten zoeken en dan in een briefje naar Sinterklaas sturen dat ze deze zo mooi vind ik vind belangrijk dat kinderen zelf mogen kiezen dan zijn ze er ook zuiniger op (is mijn ervaring) Ik ben zelf aan het twijfelen maar dat komt omdat onze dochter ze alledrie mooi vind haha (ze wijst er geeneen aan, ze zegt gewoon ik vind ze allemaal mooi) heb ik geen bal aan dus..
ik vind de savannah leuk vanwege de zolder en het echte keukentje, de middelste vanwege de kleuren en llift en de linkse vanwege lift, trap en twee bedjes erin...
de linkse is niet geschikt voor barbies...las ik net op wehkamp. ik zou het wel weten...de middelste!
aaahhhh okay dat maakt het weer makkelijker (dat er eentje afvalt) ik neig zelf naar de middelste , puur de kleur e.d. vind ik gewoon erg gaaf) Thanks voor de tip in elk geval is zonde als ie niet geschikt ie voor barbies, ze heeft nu nog van die shelly's en evi popjes maar ik wil wel dat ie langer mee kan en dus ook barbies erin kan hebben...
HIer vind ze ze dus ook ale 3 super leuk. Elke dag zegt ze wat anders vandaar dat ik zelf dus nu voor het leuke op haar kamertje wilt gaan HIer dus ook echt twijfel tussen de 3 die jij op het plaatje heb. Ik neig zelf dus ook naar de middelste maar blijf het heeeel moeilijk vinden
De middelste vind ik wel heel stoer, roze met zwart, evt kan je ook haar kamer later een beetje meer zo maken, onze dochter haar kamer is ook echt knal en knal roze haha maar twijfelen we om paars te maken, dan is een roze huis wel supergaaf erin... Het enige wat ik leuker vind aan die savannah is dat zoldertje en een echt keukentje erin (ipv plaatje aan de muur op de achtergrond zeg maar)
De 3 huizen van jou plaatje zijn alle 3 geschikt voor barbies hoor! De huizen zijn even groot en kidkraft heeft zelfs een filmpje van de linkse, waarin je ziet hoe het meisje met barbie de trap op loopt enzo Kidkraft heeft ook wel huizen voor kleinere popjes, maar mijn droomhuis, savannah en amelia zijn echt voor barbies. Bij wehkamp staat ook nergens dat mijn droomhuis niet geschikt is voor barbies? Misschien keek je bij een ander huis? In ieder geval, Savannah zou voor mij afvallen, maar vooral omdat ik van kleur houd en een lift zo leuk vind. Tussen die andere 2 kon ik zelf ook niet kiezen dus daar heb ik geen zinnig woord over te zeggen Behalve dat ik verliefd was op de kroonluchter van Amelia Leuk kamertje wonders, mijn dochter heeft ook zo'n soort bed alleen dan roze, en dezelfde trofast kast. Ik vind dat ze allemaal even leuk staan op haar kamer, sorry
Ik zie het inderdaad net staan als 'antwoord' van wehkamp op een vraag van iemand Lekker suf van ze, op hun eigen foto's staat ook gewoon een barbie in de lift